Mano paraiška studijai Užupio meno inkubato riuje

    Message 1 of 1 , Jul 5, 2012
      Sveiki! Įteikiau paraišką individualiai studijai Užupio meno inkubatoriuje
      (UMI) www.umi.lt/umi-pl-tros-projektas/ Pridedu savo atsakymus. Andrius
      -----------------------------------

      5. Nurodykite, kas yra Jūsų mokytojas?

      Esu grynas savamokslis. Meno klausimais semiuosi iš skulptoriaus Algirdo
      Zokaičio, režisieriaus Rimo Morkūno, vitražisto Albino Markevičiaus ir
      savo brolio, iliustratoriaus Jono Kulikausko.

      6. Koks jūsų kūrybos credo?

      Gyventi tiesa. Menas padeda žmonėms išklausyti tiesą. Menas išlaiko kartu
      skirtingus žmones. Menas pakeičia bendravimo taisykles.

      29. Pageidaujama lokacija :

      Užupio g. 2

      30. Prašomų patalpų plotas minimum/optimaliai:

      Optimaliai: 5 metro x 4 metro Minimaliai: 3.5 metro x 2.5 metro

      32. Ar yra kitų, spec. pageidavimų, susijusių su patalpomis?

      Aš noriu tapyti didelius darbus. Pageidauju:
      * Langų, saulės šviesos
      * ... jei tik įmanoma, langų iš dviejų skirtingų pusių
      * Sienos, ant kurios galėčiau prismeigti dideles drobes, pavyzdžiui, 3.5
      metro pločio ir 3 metrų aukščio.
      * Aukštų lubų, jei tik įmanoma.
      * Esant galimybėms, vietos ant grindų tapyti didelę drobę, tarkim 2.5 m x
      1.5 m
      * Kukliausių grindų (lubų, sienų), pavyzdžiui, linoleumo, kurias būtų
      lengva valyti ir kurių nereikėtų bijoti sutepti ar sugadinti akriliniais
      dažais.
      * Būdą kaip išvėdinti patalpas, ar tiesiog, atverti langus.
      * Kažkiek vietos susidėti medžiagas, jei ne pačioje studijoje, tai
      sandelėlyje. Pagal galimybes po truputį kaupčiau buitines atliekas,
      senienas, naudočiau skulptūroms.
      * Sieną kai kada apdengčiau žaliu fonu, naudočiau filmavimui.
      * Esant galimybėms, norėčiau savo projektoriumi rodyti vaizdą ant sienos,
      iš savo kambario interneto vaizdo ryšiu bendrauti su bendražygiais
      pasaulyje.
      * Esant galimybėms, gal kurčiau ir didesnes skulptūras, ar jos gabalus, ar
      jų maketus, pavyzdžiui, 1,5 m x 1 m x ,5 m. Galimybės priklausytų nuo durų
      pločio ir nuo įėjimo. Užtat didesnius gabalus kurčiau kaime.

      33. Prašome trumpai pagrįsti veiklai prašomo patalpų kiekį:

      Aš tapau dideles drobes. Jos sulaukia atgarsio. Balandžio mėnesį, 2012
      metais, surengiau asmeninę parodą "Dievo protas" istoriniame Čikagos
      juodųjų meno židinyje South Side Community Art Center. Visą kambarį
      apkabinau drobėmis, iš viso 3 m x 18 m. Gabalai siekia 3 m x 4 m. Kitą
      parodą ten rengsiu birželio mėnesį, 2013 metais, taip pat tariuosi dėl
      didesnio darbo.

      Taip pat noriu vietos: stalui paišyti ir dirbti prie kompiuterio;
      spausdintuvui ir kitai įrangai; susidėti medžiagas ir kūrinius; išsitiesti
      ir pamąstyti, kad ir ant grindų; molbertui; trikojui; vienai kitai
      papildomai kėdei svečiams. Iš esmės, prisitaikyčiau.

      VEIKLOS/PROJEKTO/IDĖJOS APRAŠYMAS

      35. Nurodykite, ką jau esate pasiekęs:

      Nuo pat vaikystės užsimojau viską žinoti ir tą žinojimą gražiai taikyti.
      Dėsningai išvysčiau nuodugnią, savitą, viską aprėpiančią, išlukštenančią
      mąstyseną. Žr. vaizdo įrašą "I Wish to Know"
      http://www.youtube.com/watch?v=ArN-YbPlf8M išsiaiškinimų žinyną
      http://www.selflearners.net/ways/ ir puslapius lietuvių
      http://www.ms.lt/sodas/ ir anglų kalbomis
      http://www.worknets.org/wiki.pl?LivingByTruth/GlossaryOfStructure

      Taip pat turiu didelę gyvenimo patirtį. Dvylika metų "Minčių sodu"
      aptarnavau ir telkiau pasaulio šviesuolius. Turiu daktaro laipsnį iš
      matematikos, bakalaurą iš fizikos. Laimėjau $15,000 premiją aprašyti
      informatikos naujovę, kurią siūliau diegti Afrikoje. Laimėjau keliones į
      Indiją, Austriją, Italiją už mokslinius straipsnius atviros ekonomikos,
      visuomenės turto, asmenybės ugdymo klausimais. Čikagoje, 1995 metais, mane
      apdovanojo už bendravimą su gaujomis, kurio dėsniais 2008 metais subūriau
      šimtą taikdarių ir šimtą internetinių talkininkų sustabdyti Kenijoje
      bręstantį genocidą. Lietuvoje, 1988 metais, mano ansamblis "Naujas
      Kraujas" laimėjo antrą vietą už metų geriausią kasetę, dalyvavome "Roko
      marše". Lankau juodųjų katalikų parapiją, giedu gospel chore. Čikagos
      juodųjų renginiuose vaidinu JAV-ių prezidentą Linkolną. Esu šachmatų
      meistras.

      Savo tapyba, piešiniais, eilėmis, vaidyba ir kitais menais sudominu
      žmones. Jie mielai pasiklauso mano sunkių, kietų minčių, kurios šiaip
      atbaidytų. Mane kviečia kasmet rengti asmenines parodas Užupyje (2009,
      2010) ir taip pat istoriniame Čikagos juodųjų menininkų židinyje, South
      Side Comunity Art Center (balandžio mėn. 2012, birželio mėn. 2013).

      36. Laisva forma intriguojančiai ir informatyviai pristatykite savo idėją.

      Noriu visas savo išvadas, visus išsiaiškinimus deramai suvesti, išsakyti,
      pristatyti tapyba, skulptūra, muzika, daina, vaidyba, vaizdo įrašais,
      beletristika, poezija, apranga, nuotraukomis, animacija, programine
      įranga, interneto svetainėmis ir visokiausiais menais. O svarbiausia,
      žaislais ir žaidimais. Siekiu išjudinti bendrystę, kultūrą jau čia ir
      dabar mokytis, bręsti, gyventi amžinai. Manau, tai Jėzaus skelbiama
      dangaus karalystė.

      37. Kokį meną/projektą/produktą norite sukurti?:

      Kuriu stambius darbus, parodas apžvelgiančias visą mano mąstymą. Žmones
      stulbino mano paroda "Dievo protas", juos tiesiog panardančią į mano
      suvokimą. Štai nuotraukos: http://www.selflearners.net/Theory/GodsMind O
      tai man padeda viską suvesti, išpuoselėti. Šia paroda išryškėjo mąstymo
      veikėjai - Juodasis Dievas, Raudonasis Aš, Geltonasis Tu, Mėlynasis Kitas
      - ir galėčiau ją perkurti ir išleisti, kaip lėlių namelį.

      Kuriu savišvietos drobes (tarkim 2 m x 1 m dydžio) gyventojams kabinti ant
      tvorų. Jais vaikai ir suaugę gali žaisti, mokytis, ar tai daugybos
      lentelės, šachmatų, fizikos, mitybos ar filosofijos ir t.t.. Svajoju
      sukurti 100 tokių drobių Englewood šeimoms ir jomis naujai įkvėpti visus
      gyventojus. Jiems ta mintis labai patinka.

      Tokiomis drobėmis skaitinu bendravimą. Štai viena, kuria išdėsčiau mūsų
      įvairiausius klausimus:
      http://www.selflearners.net/art/?e=20120527Questions

      Kuriu elektroninius vadovėlius, internetinius žinynus, kaip antai
      http://www.selflearners.net/ways/ kuriuos norėčiau išplėsti piešiniais,
      brėžiniais, garso ir vaizdo įrašais.

      Štai mano parodos "Dievo protas" ir savišvietos drobių vaizdo įrašas,
      lietuvių kalba:
      http://www.internetinetv.lt/?View=PostCollection/ViewPost&id=1013

      38. Kam jis būtų skirtas?

      Manau, mano įsivaizduojama bendrystė labiausiai puoselėtina nykiausiame
      Čikagos juodųjų kvartale Englewood, kuriame jau penkiolika metų bendrauju.
      Juk tai kvartalas kur kasmet 1 iš 1,000 yra nužudomas. O jisai gyvybingas
      savo šaknimis, savo tikrumu. Aš tenai mielai sutinkamas, lankau mišias,
      giedu gospel chore, dalyvauju visuomeniniame židinyje kaip menininkas,
      švietėjas, esu tenai gyvenęs ir kas vasarą gyvensiu.

      O man aplamai rūpi šviesuoliai, savamoksliai. Juos buriu, skatinu.

      39. Pateikite trumpą Jūsų veiklos/projekto rinkos analizę. Nurodykite, ar
      yra rinkoje panašių idėjų/projektų/produktų? Kokios jūsų stiprios pusės?
      Kas yra Jūsų tikslinė auditorija? Kaip gerai Jūs susipažinę su Jūsų
      potencialiais idėjos/produkto vartotojais? Jei yra galimybė, pateikite
      statistinių duomenų.

      Mano pagrindinė rinka tuo tarpu JAV-ėse ir būtent Čikagos juodųjų
      kvartaluose, kur jau penkiolika metų dalyvauju ir gyvenu. Ketinu tenai
      kasmet gyventi nuo gegužės mėnesio iki rugsėjo mėnesio, o likusį laiką
      praleisti Lietuvoje.

      Man labiausiai rūpi visuomenių veikėjai ir visi savamoksliai, jaučiantys
      poreikį tvirtų vertybių, ryškių prasmių, šviesių naujovių, tikintys meno
      įtaka ir savišvietos galia. Svarbu, kad pažįstu tokių žmonių, kaip antai
      Jean Carter-Hill, "Imagine Englewood if..." vadovė,
      http://www.imagineenglewoodif.org kuri tariasi mane įtraukti į paraiškas
      kaip menininką dirbantį su jaunimu.

      Žmonės mėgsta mano portretus. Čikagoje jų nupaišiau daugiau kaip 100 ir
      surinkau virš $500 iš aukų. Žr. http://www.selflearners.net/art/ Juos
      toliau komponuoju, iš jų kuriu stambesnius darbus, jais galiu apdovanoti
      rėmėjus.

      Galiu pasimokyti iš daugybės sumanymų ieškančių paramos per
      http://www.kickstarter.com, http://www.indiegogo.com ir panašias rėmėjus
      telkiančias svetaines. Gal koks 10% sumanymų sulaukia paramos. Sėkmei
      reikia tvirto rato rėmėjų. Visgi, įkvėpia pavyzdžiai iš matematikos
      mokymo, kaip antai parama knygai "Punk Mathematics"
      http://www.kickstarter.com/projects/1541803748/punk-mathematics ir
      švietimo priemonės vaikams http://www.moebiusnoodles.com

      Aš manau, man reikia pasišvęsti pristatyti savo filosofines mintis, nes
      jos yra originaliausios, tačiau galiu ir po truputį vystyti ir matematikos
      priemones, nes sulaukiu skatinimo kurti "atviro kodo" matematikos
      vadovėlį.

      40. Kuo Jūsų idėja/projektas/produktas yra išskirtinis/originalus/inovatyvus?

      Mane domina besąlygiška tiesa, jos atradimas, išsakymas, pavaizdavimas ir
      taikymas, o mūsų laikais tai neįprasta, trenkta, nepriimtina. Mano kūryba
      laikoma drąsi, šviesi, teigiama, prasminga ir netgi stulbinanti. Ji
      nematyta, kūrybinga. Gvildenu Dievo požiūrį, puoselėju ištisą bendrystę,
      rūpinuosi atmestaisiais, mąstau rimtai, dėsningai, tuo pačiu kviečiu į
      žaismingą kūrybą. Mano sukauptos mintys, užrašai ir aš pats, taurus žmogus
      esame didelis kapitalas, kurį savo kūryba padarau prieinamu. Randu vieną
      kitą žmogų, kuriuos tai žavi.

      41. Jūsų idėjos verslo modelio/strategijos pristatymas. "Kaip planuojate
      savo gyvenimo pajamas uždirbti iš kūrybinės veiklos, vykdomos UMI
      patalpose? Ar turite patirties komerciloizuojant savo kurybą? Jei taip,
      pateikite pvz. Ar pardavinėsite reklamą? Ar konkretų produktą? Kaip gerai
      Jūs susipažinę su tiksline auditorija ? Kokiais kanalais pasieksite
      potencialius pirkėjus? Trumpai pristatykite Jūsų marketingo planą.
      Investoriai nori žinoti, kaip populiarinsite savo idėją.

      Savo įmone "Minčių sodu" aptarnavau trisdešimt klientų kaip rašytojas,
      patarėjas, vertėjas, programuotojas, mokslininkas, komandų vadovas ir
      telkėjas.

      Man šiuo metu svarbu išvystyti ko daugiau prototipų, išbandyti ko daugiau
      kelių. Tiesiog nežinau kokiu pavidalu mano mintys suveiks, bet manau
      reikia jų visumą dėsningai plėtoti, aprėpti įvairiausias kūrybos lytis,
      parodyti jų ir savo gajumą, ir stebėti, kas sulaukia atgarsio. Pragyvenimo
      šaltinių ieškosiu pirmiausiai Čikagoje ir internete, o paskui Lietuvoje.

      Galiu rasti paskirų užsakovų, rėmėjų stambiai kūrybai. Bronzeville
      Historical Society vadovė Sherry Williams tarėsi su manimi iškabinti
      "Dievo protą" istorinėje Pullman gamykloje. Siūliau susukti cilindru (8 m
      skersmens), pakelti virš grindų ir apjuosti nauju darbu "Dievo veidas".
      Jai labai patiko mintis. Jos paprašytas parašiau paraišką $2,500 darbams
      (10 savaičių x $200 savaitei) ir $1,100 medžiagoms. Jos taryba patvirtino
      didelį finansavimą, tai dabar tariamės, kiek įgyvendinsime.

      Southside Hub of Productions kuratorė Laura Schaeffer kvietė mane surengti
      seminarą vystyti asmenines filosofijas. Tokį ratelį tikiu suburti Užupyje.
      Gal sulauksiu dalyvių internete, Skype'u, ir veikla taptų apmokama. Iš
      tiesų, Čikagoje turiu kelis mokinius, man mokančius $10 į valandą, juos
      pamokyti kurti svetaines jų veiklai, žr. http://www.seekerofmeaning.com,
      http://www.chicagohistorystreet.com, http://www.mariotorres.me

      Svetainėmis http://www.kickstarter.com ir http://www.indiegogo.com
      galėčiau burti savo kūrybinių sumanymų rėmėjus. "Atviro kodo" vertybėmis
      kurčiau vadovėlius, vaizdo įrašus, švietimo priemones mokytis filosofijos
      arba matematikos. Eilę metų mokiau matematiką, turiu savo užrašus ir
      priėmimą, ją pristatau giliomis įžvalgomis ir įsimintinais uždaviniais,
      tad po truputį kuriu atitinkamas savišvietos priemones, knygas, svetaines,
      žaidimus.

      42. Ar kūryboje dirbate vienas, ar su komanda? "Nurodykite, kas sudaro
      komandą. Kokias roles užima kiekvienas iš narių. Parodykite, kiek Jūs ar
      Jūsų komanda yra kompetinga, kad įgyvendintų idėją. Įrodykite, kad Jūs
      nusimanote atitinkamoje sferoje. Jūsų komandos pristatymas.

      Iš esmės, aš savarankiškas. Tačiau mane domina komandiniai menai, kaip kad
      vaidyba, muzika, vaizdo įrašai. Noriu bendradarbiauti su geru draugu,
      režisieriumi, artistu Rimu Morkūnu, kartais dainas kuriame kartu. Noriu
      taip pat kurti su dievdirbiu, skulptoriumi Algirdu Judicku, pas kurį
      gyvensiu kaime, netoli Pivašiūnų. Man patiktų vaidinti ir filmukus kurti
      su internetinės televizijos steigėju Zenonu Anušausku. Ir taip pat tikiu
      Užupyje sukviesti ratelį bendraminčių, susirasti ir per UMI.

      44. Ar turite finansavimą? Ar planuojate jį gauti?

      Pasirūpinu pragyvenimu įvairiais darbeliais. Lietuvoje per internetą
      dirbsiu iki 20 valandų į savaitę, mokysiu mokinius matematikos, uždirbsiu
      $10 per valandą. Taip pat JAV-ėse mokslininkui padedu rašyti mokslinius
      straipsnius, atrodo, susitaupysiu pinigų. Didėsnė dalis laiko tad lieka
      mąstymui ir kūrybai. Galiu ramiai ieškoti naujų pragyvenimo būdų, su mano
      veikla labiau susijusių.

      46. Kodėl Jums reikia UMI?

      UMI tai ta aplinka, kur norėčiau įsišaknyti tarp Lietuvos kūrėjų, įtakoti
      save ir vienas kitą, draugus, bendražygius ir lankytojus. Joje tikrai
      augsiu, išsiplėsiu sugebėjimais, sumanymais, požiūriais. Noriu, kad tai
      būtų man kampelis kūrybai, kūrybos žaidimams, taip pat namai susikviesti
      bendradvasius iš arti ir toli žaisti, vaidinti, svajoti, mąstyti, kurti.
      Mėgstu dalintis, mėgstu rodyti gražų, gyvą pavyzdį, mėgstu prisirišti. Aš
      tikiu UMI, manau kiti juo tiki, ir tai bus man, savamoksliui,
      nepriklausomam kūrėjui ir verslininikui, savotiškas užnugaris ir namai.

      UMI tai židinys, kuris mane atrado, kaip savamokslį padrąsino. 2009
      metais, Užupio užsienio reikalų ministras Tomas Čepaitis ir Užupio Galeros
      kuratorius Vygantas Vėjas susidomėjo mano piešiniais, mat, Bosnijoje
      paišydavau savo algebros studentus, kaip jie laiko mano egzaminus. Kvietė
      surengti pirmąją parodą, kurios metu paragino imtis tapybos, taip kad iš
      karto surengiau antrą. Ir panašiai, 2010 metais, surengiau tokią dvigubą
      parodą, bendravau su turistais, lankytojais bekurdamas naujus darbus. UMI
      tad mano, kaip menininko, pirmi namai.

      Čikagoje kasmet būsiu nuo gegužės iki rugsėjo mėnesio. Užtat Lietuvoje
      noriu dirbti nuo spalio iki balandžio mėnesio. Ketinu gyventi kaime, taip
      pat tėvai kviečia gyventi jų raštinėje, senamiestyje, Vilniuje. Labai
      norėčiau Užupyje turėti kampelį kūrybai ir kūrybingam bendravimui.

      Lietuvos kaime gyvensiu pas skulptorių, dievdirbį Algirdą Judicką, netoli
      Pivašiūnų, Alytaus rajone. Jisai mielai naudotųsi mano studija man esant
      Čikagoje. Arba galėčiau ją perleisti UMI vasarą besilankantiems svečiams.

      UMI įsitraukiu į pasakišką Užupio gyvenimą, bendrystę, visuomenę, valstybę.

      47. Kuo Jūs būtumėt naudingas UMI?

      Aš savo kūryba, veikla, vertybėmis ir gyvenimu siūlau savitą kelią UMI ir
      Užupiui. Galiu kai kam būti įdomus ar nors savotiškas, kaip blaivas
      žmogus, tikintis Dievą, sprendžiantis pragyvenimo klausimus, užsiimantis
      kūryba, bet pirmiausiai besirūpinantis prasmės klausimais.

      Mielai telkčiau, palaikyčiau šviesuolių veiklą, kaip kadaise savo "Minčių
      sodu". Norėčiau burti savamokslių kūrėjų ratelį, rengti parodas, vaizdo
      tiltus, puoselėti ryšius su Lietuvos kaimu, su Čikagos juodiaisiais ir
      visu pasauliu. Kurčiau internetinius filmukus. Prisidėčiau, kaip
      rašytojas, vertėjas, svetainių kūrėjas. Dalyvačiau bendroje kūrybinėje
      veikloje, sumanymuose. Mielai priimu lankytojus, skaitinu užsiimti kūryba
      ir įsijungti į Užupio gyvenimą. Aišku, rengčiau parodas! ir jose
      dalyvaučiau.

      Aš kūriau filmukus apie Užupio Galeros veiklą internetinei televizijai
      http://www.internetinetv.lt, atskraidinau dešimt akrobatų iš Kenijos,
      dalyvavusių Užupio nepriklausomybės šventėje, ir Užupio Galeroje surengiau
      blaivų Naujųjų Metų vakaro sutikimą:
      http://www.youtube.com/watch?v=JXG9TKDhYTU Užupio Galeroje dvejus rengiau
      asmenines parodas, bendravau su turistais ir lankytojais, surengiau
      jaunimo eitynes. Esu Užupio ambasadorius "Minčių sodui" ir laikinas
      ambasadorius Čikagai.

      48. Ar Jums trūksta komandos narių? Su kokiais sugebėjimais, įgūdžiais?

      Žiūrint, kuo pirmiausiai užsiimsiu, tikiu su kitais kurti vaidinimus, roko
      muziką, filmukus, renginius. Taip pat noriu mokytis gitaros, klavišių,
      vaidybos, grafikos, skulptūros, įvairių menų, poezijos, lietuvių kalbos.

      Aš turiu daugybę kūrybinių sumanymų ir susiduriu su galimybėmis, kurių
      negaliu ar nespėju puoselėti, tad mielai jomis dalinsiuos. Taip pat,
      įsisiūbuojant mano veiklai, tikiu sulaukti galimybių mokėti už kitų
      kūrėjų, menininkų, amatininkų paslaugas, juos įtraukti į verslo sumanymus.
      Savo įmone "Minčių sodu" taip ir dariau.

      49. Ar Jums dar ko nors trūksta iki galutinio produkto/idėjos realizavimo?

      Man reikia laiko ir erdvės! o laiko, atrodo, turėsiu, kantrybės turiu, tad
      tiesiog kampelio, kaip įsivaizduoju UMI, ir geros nuotaikos, širdingų
      žmonių.