Re: [veiktiplaciau] Išmąstykime šviesuolių bendr ystę

  • Virmantas Galdikas
    Message 1 of 3 , Feb 20 2:00 AM

      Dėl Pavilnio rašykite man. Pagalvosiu kaip ir ką galima inicijuoti.

      Pagarbiai,
      Virmantas Galdikas, http://virmantas.galdikas.lt/

      2012 m. vasaris 19 d. 10:44, Grytė Misevičienė <keliaujantimokykla@...> rašė:

      Labas rytas. Malonu ryte perskaityt SUNELIO laiska. Mano sunus per arti, kad man rastu laiko. Tavo pradeta darba Pavilnyje tesiu. Ar galetum perduoti mano prasyma savo bendraminciam susivienyti Pavilnio problemoms spresti? O gal ir surasiu remeju nuskristi AMERIKON i Tavo parodos atidaryma. Juk mano tetis gime Cikagoj. Gal Galvanausku palikuoniu pavyktu rasti... Laukiu susitikimo Pavilny, Uzupy, Cikagoj... Labai pasiilgau. Mano dukros seima yra puslapyje www.minn.lt Kvieciu lankytis. Sunus www.autoreviu.lt     O salia ... tik kompiuteris! Gryte

      Šiandien kalbėjau su Zenonu ir Audrone Anušauskais. Ruošiuosi savo meno
      parodai, kuria bandysiu aprėpti savo mintis apie viską, viską. Renku iš
      mūsų klausimus, ką gvildename. Tai man padeda mąstyti plačiau,
      gyvenimiškiau.

      Zenonas jau eilę metų mąsto, "Kaip sujungti žmonių protus, kad sumuotųsi
      atmintys ir gebėjimas mąstyti (spręsti uždavinius)?" Jo sūnus Donatas tam
      tikslui suprogramavo sąsają http://www.kurybinetalka.lt Zenonas sugalvojo
      uždavinį: sukurti ir surašyti regioninės plėtros strategiją. Tačiau
      nepavyko sudominti pakankamai žmonių.

      Man asmeniškai daug svarbiau būtų bendrom jėgom išmąstyti ir diegti
      šviesuolių bendrystę. Zenonui ta mintis patiko. Sutikom, vadovausiu šiam
      sumanymui, o jisai visaip patars. Tuo pačiu vis gvildensime, kaip
      sujungti mūsų protus!

      Zenonas patarė, iš karto galim mąstyti:
      * Kas tai per būsena, šviesuolių bendrystė? Kaip ji atrodys?
      * Kaip to siekti? Kaip link to tikslo nueiti?

      Dirbsime visuomenės turto pagrindais, atsisakydami autorinių teisių visų
      labui.

      Praktiškai sutarėme, vienas iš tikslų būtų palengvinti projektų rašymą.
      Audronei dažnai tenka juos rašyti ir, kaip žinome, tai britkus darbas.
      Puoselėdami bendrystę, išsakydami bendras vertybes ar bent geriau
      suprasdami vieni kitus, manau galime labiau padėti vienas kitam rašyti
      prasmingus, veiksmingus projektus.

      Galim taip pat apmąstyti įvairius visuomeninius judėjimus, bendruomenes ar
      sumanymus, kaip antai "Aš Lietuva", "Minčių sodas", Internetinė televizija
      ir pasimokyti iš savo pasisekimų ir nepasisekimų.

      Tomas Šiaulys:
      Na, http://aslietuvai.org/ projektas iš tokių buvo labai net vykęs. Bent
      kažkas prasmingai surinko auditoriją..

      Algis Cibulskis:
      Kodėl "buvo"? Šis projektas vystosi ir toliau.