Lietuvos jaunuolio zondas pafilmavo iš 30 km virš Lietuvos

    Message 1 of 1 , Feb 6, 2012
      Mielas Ernestai Kalabuckai,

      Skaičiau Delfi apie jūsų pavykusį sumanymą fotografuoti Lietuvą iš kosmoso:
      http://mokslas.delfi.lt/science/moksleivis-savo-sukonstruotu-zondu-nufotografavo-lietuva-is-30-km-aukscio.d?id=55145935
      Mačiau kartu ten įkeltą jūsų zondo padarytą vaizdo įrašą. Sveikinu!

      Kviečiu savo filmukus įkelti į Zenono Anušausko vedamą internetinę
      televiziją http://www.internetinetv.lt Jis apsidžiaugtų ir lankytojai
      taipogi.

      Eilę metų būriau šviesuolius "Minčių sodu". Dar susirašinėjame grupėje
      Veikti Plačiau http://groups.yahoo.com/group/veiktiplaciau/ Kviečiu
      įsijungti.

      O mus visus kviečiu susidomėti tavimi ir tavo moksliniais žygiais:
      http://www.glory.lt

      Turiu daktaro laipsnį iš matematikos ir bakalauro laipsnį iš fizikos.
      Mane labiausiai domina filosofiniai klausimai. Ruošiuos jai aprėpiančiai
      meno parodai: http://www.ms.lt/tv/ žr. "Dievo ambasadoje"

      Mielai panaudočiau ką nors iš tavo filmukų savo kūryboje, jei tik
      sutiktum. Dirbu visuomenės turto pagrindais.

      O skaitytojams pranešu, šiandien įkėliau naują filmuką, kuriame Rimas
      Morkūnas, aš ir David Ellison-Bey skaitome Rudjardo Kiplingo eilėraštį
      "Jeigu" (apie vyriškumą) anglų ir lietuvių kalbomis.
      http://www.internetinetv.lt

      Linkėjimai iš Čikagos!

      http://www.selflearners.net
      (773) 306-3807