Re: [veiktiplaciau] Blaivybė, bendrystė

  • algis@elnet.lt
    Message 1 of 4 , Sep 12, 2011
      Sveikas Andriau
      malonu kad radai laiko atsiliepti
      Aš tikriausiai būčiau priskirtas D) grupei, kuo labiau bręstu tuo labiau
      įsitikinu, kad gerai parašyti/pasakyti aiškai, tiksliai, atvirai. Vienu
      žodžiu, viešumas vienas iš galingiausių ginklų.
      Bet tai ką rašiau savo pirmame laiške buvo ne apie blaivybę, o apie
      bandymus ta tema manipuliuoti. Kai tik turėsiu laiko, šiandien arba rytoj
      tuo klausimu parašysiu plačiau. Tikiuosi tada bus aiškiau kodėl tokie
      klausimai man kilo ir kad nenaudinga, sakyčiau netgi beprasmiška, bandyti
      su manimi kovoti.

      Message 2 of 4 , Sep 12, 2011
        Algi,

        Ačiū tau už viešumą, aiškumą, tikslumą ir atvirumą. Tu leidi man ir
        kitiems susigaudyti, kaip palaikyti tave ir kitus, o taip pat manau,
        paskatini daugelį pamastyti, kaip patys gyvename ir kitus įtakojame.

        Turi daug puikių savybių, tarp jų draugiškumas, įžvalgumas ir humoras.
        Džiugu pamanyti, koks dar būsi visiškai išsipainiojęs iš alkoholio.

        Įdomu, kaip vertinsi įvairiausius pamokymus. Siūlau susipažinti su
        Anoniminių alkoholikų judėjimu http://anonalko.puslapiai.lt ir nueiti į jų
        susirinkimą. Draugiškai tave priims. AA privalumai:
        * Aiškus gyvenimo kelias - negerti
        * Savęs įvertinimas, kad (jei taip yra) tau asmeniškai nedera gerti, ir
        kad neįstengsi mesti, neatsiremdamas į Dievą ar tiesiog "galingesnę jėgą".
        * Bendravimas su kitais, panašiai gyvenusiais ir naujai gyvenančiais,
        suprantančiais tykančius pavojus ir kaip saugotis jų
        * Vis rasi į ką atsiremti, kai bus sunku
        Daug kam labai padeda! Esu dėkingas, kad yra AA.

        Manyčiau, neprivalumai:
        * Daug laiko užima. Kiti netgi ryžtasi per pirmus 90 dienų dalyvauti 90
        susirinkimuose. Ir toliau visą gyvenimą kartą, kitą ar daugiau per
        savaitę. Betgi vistiek kur nors atsėdim savo gyvenimus, jei ne AA
        susirinkime, tai bare ar pagirose. Jei ne bažnyčioje, tai gal kalėjime.
        Jei ne sporte, tai gal grabe. Tiesiog renkamės kur, nebūtinai kiek.
        * Neviešumas. Tai visgi "anonimai". Užtat, manau, tokia bendrystė negali
        būti pati svarbiausia. Nors gi jos tikslas siauresnis: padėti žmonėms
        negerti.
        * Savotiškas apsisupimas AA bendryste. Man toks įspūdis, kad kai kurie AA
        dalyviai kartais nebesuvokia, jog yra žmonių kuriems toks kelias yra
        nebūtinas (juk aš ir taip negeriu) ir ne prie ko, ar kad yra svarbesnių
        dalykų už AA.

        Įdomu, ką ir kaip išsiaiškinsi. Aš gi tiriu išsiaiškinimo būdus! :)

        Vėlgi, ačiū už šią temą.

      • algis@elnet.lt
        Message 3 of 4 , Sep 13, 2011
          Dėkui Andriau
          Malonu gauti iš tavęs laišką ir trigubai malonu kad rūpiniesi.
          ir, aišku, dėkui už informaciją (apie AA ir panašius aš aišku žinojau ir
          anksčiau, gerai, kad žmonės tuo rūpinasi ir veikia ta kryptimi.
          Dėkui kad mane gyri: labai tą mėgstu.
          Plačiau į tavo klausimus gal pavyks rasti laiko atsakyti vėliau.
          Kaip tu pats gyveni?