Kaip bendryste esame viena?

    Message 1 of 1 , Sep 5, 2011
      Kaip gyvename? Ką mąstome? Kaip mums prasmingai bendrauti?

      Permąstau, apžvelgiu, ką man svarbu gvildenti. Stengiuos kas rytą nors
      valandą kitą skirti svarbiausiems gyvenimo klausimams. Tada man ramu
      gyventi, rūpintis kitais dalykais.

      Trokštu išryškinti ir įtvirtinti šviesuolių bendrystę, Jėzaus Kristaus
      skelbiamą dangaus karalystę. Ją suvokiu, kaip nusiteikimą čia ir dabar
      amžinai ugdytis, bręsti, gyventi.

      Užtat gvildenu, kaip bendryste įveikiame skirtumus tarp Dievo ir žmonių ir
      esame viena?

      Tai tiriu keleriopai.

      Kas rytą pasiklausau Dievo ir užsirašau, ką man kalba. Visas jo mintis
      man apžvelgiu ir permąstau. Man vis pakalba, kaip myli mane ir mano
      širdelę; kokiu man būti; ką mąstyti; kaip plėtoti bendrystę; kaip jį
      palaikyti; kaip į jį atsiremti; ir kaip palaikyti Dievo vaikus. Viską
      bandau naujai priimti, susieti ir suvokti. Noriu artimiau bendrauti.

      Kaip priimame Dievo požiūrį? Sandaromis bandau tai išsakyti. Permąstau
      savo atradimus. Kas yra požiūris? Kaip jisai skiria ir sieja žvilgnį ir
      aplinkybes? Koks yra Dievo požiūris? Dievui sutampa mąstymas, veikimas,
      buvimas. Jam taip pat sutampa kūryba ir meilė. O mums visa tai
      išsiskiria. Užtat mes "suvokiam", mes galim mąstyti žemiškai ar dangiškai,
      suvokimu galim atskirti dvasią santvarkoje (visuomenėje, pasaulyje) ir už
      jos. Noriu suvokti, kame žmogus yra viena ir neviena. Noriu suvokti
      sąvokų kalbas: pagrindimu, kuriuo mums ima rūpėti; įvardijimu, kuriuo ima
      reikšti, vadinasi, įtikime; ir pasakojimu, kuriuo įvyksta, bene
      paklūstame. Galvoju susipažinti su matematikos kategorijų teorija ir
      išmąstyti požiūrių algebra, kaip požiūriai sutampa ir išsiskiria. Viską
      aprėpus, noriu "požiūriais" ir būtent "Dievo požiūriu" bei jų "bendryste"
      naujai suvokti, apžvelgti ir išplėsti visus savo ankstyvesnius atradimus.

      Lyginu, kaip Dievas, Jėzus, aš ir kiti aiškinamės, kaip įvairiai
      išgyvename "žinojimo rūmus" ir jų 24 menes. Jau surinkau virš 1,500
      išsiaiškinimo būdų http://www.selflearners.net/ways/ Esu glaustai aprašęs
      beveik 300 išsiaiškinimo būdų, kuriais esu puoselėjęs savo mintis apie
      gyvenimą. Visus būdus surūšiavau į 24 "menes", tai įvairūs "mąstymo
      rėmai". Ketinu kiekvienai menei atrinkti pavyzdinius būdus Dievo, Jėzaus
      bei mano mąstyme, taip pat matematikoje. Kiekvieną pavyzdinį
      išsiaiškinimo būdą permąstysiu šiais klausimais:
      * kuriuos klausimus aiškina?
      * kas juo domina?
      * kaip klausimas kelia įtampą?
      * kaip atsakymas įtampą malšina?
      * kurią sandarą prileidžiame?
      * kaip šią sąvoką suvokiame bendriau, apimdami save bei kitus?
      * kaip sandarą savimi papildome?
      * kaip nauja sandara išreiškia Dievą jo požiūriu?
      * kaip naujai iškyla įtampa?
      Taip nagrinėdamas tikiu suvokti Dievo vaidmens ir sandarų raidą. Mane
      domina, kaip Dievas įvairiai reiškiasi Jėzaus ir mano gyvenimuose, taip
      pat matematikoje bei bet kurioje srityje. Kaip išsiaiškinimai sieja
      dvasią ir sandarą?

      Galvoju, kaip Dievas įvairiai reiškiasi mūsų gyvenimuose, ir kaip tą
      išsakyti? Pavyzdžiui, kaip tai išsakyti 12 aplinkybių, kaip tas aplinkybes
      vaisingai suvokti iš psalmių, Lakoff ir Johnson palyginimų mokslo, ir kitų
      duomenų. Kaip meniškai išsakyti, kad visi pajustų ar suprastų,
      pavyzdžiui, scenografija vaidybai, ugdymosi žaidimams.

      Noriu nuodugniai suvokti Jėzaus Kristaus požiūrį ir kaip jisai suprato
      dangaus karalystę, jos gaires. Kas giminingai veikia ir mąsto?

      Kokios žmonių kertinės vertybės ir gyvenimiški klausimai? Kaip jų
      gvildenimus palaikyti išsiaiškinimo būdais? Sukūriau tam priemonę
      http://www.selflearners.net/ask/ Kaip palaikyti žmonių brandą? Kaip
      suvesti dvasią juose ir už jų?

      Kaip matematikos pagrindus pristatyti svarbiausiais dėsniais, pavyzdžiais
      ir žaidimais? Kuo žaidimai yra vertingi, kaip jie suveikia? Kuriu
      atitinkamas mokymosi priemones, tapau drobę. Mąstau
      http://www.selflearners.net/Math/DeepIdeas ir kai nutapysiu, parodysiu
      http://www.selflearners.net/art/

      Ko verta mokytis? Mane domina visa įvairovė. Ko žmonės nori mokytis? Kaip
      įvairius žmones mokyti vienu metu? Kas mus gali sieti?

      Koks yra doras darbas? Kaip tai nustatyti? Kaip jį susirasti ar susikurti?
      Bandau pragyventi iš savamokslių klubo.

      Čikagoje gyvenu Pilseno kvartale, jei kam įdomu susitikti ir pabendrauti.

      http://www.ms.lt/sodas/
      +1 (773) 306-3807