Katilas

  • EKVJUC
    Message 1 of 1 , Jan 25, 2011

    Sveikas Andriau

    Ačių Andriau kad mus prisimeni. Visada jaučiu tave šalia. Skaitau gražius tavo atsiliepimus apie mūsų šęimą .  Kadangi turime rūpesčių, ne visada galiu aktyviai įsijungti į tavo organizuojamas diskusijas internete.
    Dėl katilo: kažkada buvau kažkur įkėlęs informaciją apie mano sukurtą katilą , bet tikriausiai jau ta informacija prapuolė, nes ir pats nerandu . Todėl siunciu lankstinuką ir paskutinį drėžinį pagal kurį tokie katilai gaminami. Visada laukiu tavo gražių video reportažų iš Amerikos.

    Pagarbiai
    Zenonas