1253Re: [veiktiplaciau] Balsavau referendume. O Jūs?

  • Vidmantas Budrys
    Jul 9, 2014
      Kvailuose referndumuose nedalyvauju ir kitiems to linkiu. Vieną prajovą su atomine energetika, jau padarėm. Skalūnų dujų klausimu taip pat apsi...
      Dėkoju Dievui, kad dar tauta neprarado sveiko proto ir refenedumas neįvyko.

      Dr. Vidmantas Budrys

      2014 m. birželis 30 d. 22:05, Laima Stankevičiūtė laimastan@... [veiktiplaciau] <veiktiplaciau@yahoogroups.com> rašė:

      Aišku balsavome.

      Laima