1236Re: [veiktiplaciau] Re: [Minciu_sodas_LT] Lietuvių tautinio centro rengiamos Kovo 11-osios eitynės

  • Dovilė Šakalienė
    Mar 15, 2014
      Labas vakaras, gerbiamas Algi,

      iš esmės visam Andriaus kovo 14 dienos laiškui pritariu - mano supratimu jis be galo praktiškai ir kartu filosofiškai apibendrino mūsų subjektyvią bendrystę pasirinkimo pagrindu bei paliudijo savo atvirą ir tolerantišką mąstymą.
      Manau, kad labai svarbu meilės savo žemei, tėvynei ir tautai nepaversti ideologiniu įrankiu. Paprastai kalbant, man patinka, kad esu lietuvė, didžiuojuosi, kad esu šio gražaus krašto dukra  - tuo pat metu manau, kad mano bičiuliai prancūzai, lenkai, airiai taip pat didžiuojasi savo tautine tapatybe. Taigi, nelaikau savo tautos kaip nors viršesnės ar žemesnės nei kitų, kaip kad nemanau, kad mano mėlynos akys yra kaip nors gražiau ar negražiau už rudas ar žalias. Lygiai kaip ir nematuoju nei savo nei kitų tautinio grynumo - ar pavyzdžiui aš, turėdama vieną prosenelę lenkę esu grynesnė lietuvė už savo kolegą, kurio tėtis ukrainietis, bet jis pats gimęs/užaugęs čia ir laiko save lietuviu?

      Gražaus vakaro,
      Dovilė

      Kuo toliau tuo įdomiau, ši diskusija turi užtaisą pradėti mane dominti...

      nelabai tikiuosi atsakymo, bet paklausiu, nes mane pradeda kankinti
      smalsumas:
      gerbiama Dovile, įdomu kokioms (gal tiksliau - kurioms) Andriau mintims
      pritariate?

    • Show all 8 messages in this topic