1235Re: [veiktiplaciau] Re: [Minciu_sodas_LT] Lie tuvių tautinio centro rengiamos Kovo 11-osio s eitynės

  • calgys2004
    Mar 15, 2014
      Kuo toliau tuo įdomiau, ši diskusija turi užtaisą pradėti mane dominti...

      nelabai tikiuosi atsakymo, bet paklausiu, nes mane pradeda kankinti
      smalsumas:
      gerbiama Dovile, įdomu kokioms (gal tiksliau - kurioms) Andriau mintims
      pritariate?

    • Show all 8 messages in this topic