Concert DB InPlant - membrii formatiei sunt vegetarieni.

  • Alina Ovesea
    Message 1 of 1 , Dec 2, 2008

      M-am gandit ca va intereseaza sa auziti si astfel de vesti bune. Exista oameni care sunt vegetarieni si care promoveaza lucrul asta.

      Formatia DB InPlant este compusa din vocalul Dragos Badoi si DJ-ul Dan Handrabur. Amandoi au un regim alimentar vegetarian, iar Dragos a declarat ca se simte schimbarea in bine pe scena.

      Stilul este electro - pop - dance, mai multe detalii la adresele http://www.myspace.com/dbdjinplant si http://ro.wikipedia.org/wiki/Dragoş_Bădoi.

      Va astept maine la ora 21 in Donwstairs (Calea Floreasca 111). Atasat este afisul evenimentului.

      O zi faina

      Alina