Re: [vegetarieni] nevoie de sfat

  • Dany
    Message 1 of 4 , Aug 1, 2008
      Buna,

      E drept ca nu poti sa fortezi lumea sa renunte la "pretioasa" friptura, pentru care, fie vorba intre noi, multa lume vine la evenimente de genul asta; pe de alta parte, nunta ar trebui sa fie o zi speciala pentru tine, un moment de bucurie, nu de tristete la gandul ca pe masa se afla animale care au suferit pentru ca tu sa ai parte de petrecerea de nunta. Solutia mea, desi nu am fost inca in aceasta situatie, ar fi ori renuntarea la masa respectiva, ori o cununie in alta tara, situatie in care nu s-ar pune problema multumirii multor rude. Poate ca pare un pic mai extrem.
      Alegerea iti apartine.
      Oricum, casa de piatra :)

      Message 2 of 4 , Aug 1, 2008
        Draga Cristina,

        Dilema ta este, intr-adevar ... o dilema!
        Dar cred ca particularizarea din cazul tau se refera la tot ce tine de "obligatiile de nunta traditionala": fel de muzica, pe cine (nu) invitam, nunta restransa vs. invitatii invitatilor parintilor etc.

        Recent, am fost la 2 nunti, la distanta de o saptamana, insa foarte diferite intre ele (una foarte 'a la carte' (biserica, rochie alba, schimbarea numelui, etc.etc.), iar cealalata foarte 'casual' (fara biserica, fara schimbarea numelui, masa la restaurantul indian etc.). ce au avut insa in comun un lucru: au fost 'croite' pe sufletul mirilor! E evenimentul unic din viata ta.. daca tu nu vrei sa vezi 'cadavre pe masa' iar ei nu accepta fara cadavre, e un compromis prea mare pentru toata lumea, pentru ca MASA este / ar fi / va fi elementul central al adunarii. Fara sa te supar, si fara sa-ti minimizez bucuria evenimentului ceea ce se sarbatoreste va fi un pretext pentru MASA (asa este in toate zonele traditionale).

        Ai putea tatona terenul, intreband ce-ar fi daca ... nu s-ar manca deloc carne la acea masa. Daca raspunsul suna ofensat sau jignit ... n-ar mai avea sens...

        Cu mult drag,

        Alina

        Not happy with your email address?
        Get the one youreally want - millions of new email addresses available now at Yahoo!