reclame pt. cursuri ...

  • Cluj
    Message 1 of 3 , Jan 1, 2008
      Buna, Liana,

      Se vorbeste despre vegetarianism la aceste cursuri?

      Sandra

      Nicolae Liana <nicolaeliana@...> wrote:
      Buna seara,

      In perioadele mentionate se vor desfasura la Bucuresti, pe str. Visinilor nr.17 (langa hala Traian), urmatoarele cursuri:

      - 17-26 ianuarie- Curs de Astrologie Natala

      -28 ian-2 februarie - Curs de Astrosofie

      ( astrosofia=stiinta care studiaza evolutia Eului unei persoane de-a lungul mai multor vieti)

      Cursurile se desfasoara in zilele de luni, marti, joi, vineri intre  orele 18-21, sambata intre 10-13. Pretul este de 120 lei/curs.

      Va rog retransmiteti mesajul persoanelor interesate.

      Pentru inscrieri
      Liana Nicolae
      tel.0724.543. 341

      Un an nou fericit si plin de realizari!