la merceologie

  • Cluj
    Message 1 of 8 , Dec 8, 2007
      La materia merceologie, in cadrul fac de economia comertului si servicii, se preda asa ceva, voi obtine un manual, si vi-l trimit in viitor.

      Eu asa am aflat anul acesta de gandacei... nu mi-a venit sa cred.

      Concluzia mea: firmele care nu au produse din carne, doar ele sunt ok.

      Sandra

      Alina Dana Coroian <alina_coroian@...> wrote:
      Stefan, te rog adauga si articolul cu extractul de gandaci, pe mine
      m-a bulversat rau de tot...:-( :-)
      http://www.freenews .ro/_public/ ro/stire/ 30773/

      Nu este nimeni pe grup care are studii de chimie alimentara sau ceva
      de genul asta ca sa ne traduca in "romaneste" ce inseamna denumirile
      tehnice/ stiintifice care apar acolo unde se spune din ce provin E-
      ruile?
      Eu una am nevoie de traduceri de genul: "acid carminic = extract de
      gandac" !!!

      Alina

      --- In vegetarieni@ yahoogroups. com, "Dragan Stefan"
      <ph0enix1810@ ...> wrote:

      > Am pus lista care E :) pe situl SVR:
      http://www.svr. ro/joomla/ index.php?
      option=com_weblinks &view=category& id=81%3Ae- uri&Itemid= 48