Bun gasit

  • nora3_3
    Message 1 of 3 , May 6, 2007
      Felicitari pentru infiintarea acestui grup. E o idee buna, mai ales ca
      din ce in ce mai multa lume alege sa se hraneasca cit mai sanatos.
      Eu sunt vegetariana de mai bine de 8 ani...adica am exclus din
      alimentatia mea carnea. Peste consum, la fel si lapte, oua...Daca am
      nimerit gresit si nu e locul meu aici, sa-mi spuneti. Adica nu
      sunt...vegana! Oricum, e bine sa facem schimb de experienta! Pe mine ma
      intereseaza un aspect: cum as putea sa ma ajut sa reduc si din kg in
      plus...In perioadele de post mi se pare ca ma ingras... Si produsele
      din soia cred ca sunt "vinovate"...
      Deci, ce si cum ar trebui sa mincam, sa ne fie cit mai bine?
      Am deschis discutia...cine o continua ?

      Eli
    • Alina Dana Coroian
      Message 2 of 3 , May 6, 2007
        Bun gasit, Eli!

        Cata vreme te vor interesa discutiile de pe acest grup eu cred ca esti
        bine venita.
        Momentan curele de slabire nu sunt in atentia mea personala, ci mai
        degraba problemele privind alimentatia vegetariana la copii, dar
        intereseul tau se inscrie intre punctele de pe lista, asa ca poate
        alti membri vor sti ceea ce te intereseaza.
        Totusi stiu ca exista un grup de discutii pe care s-ar putea sa afli
        mai multe informatii deoarece am impresia ca e axat tocmai pe probleme
        legate de greutatea corporala:
        ttp://health.groups.yahoo.com/group/triuna/
        Descrierea lui suna asa:
        Grupul "Triuna" se doreste sa constituie un sprijin pentru persoanele
        preocupate de atingerea si pastrarea greutatii lor corporale in limite
        sanatoase.

        Alina

        --- In vegetarieni@yahoogroups.com, "nora3_3" <nora16@...> wrote:

> [...]
        > din soia cred ca sunt "vinovate"...
        > Deci, ce si cum ar trebui sa mincam, sa ne fie cit mai bine?

      • Eli
        Message 3 of 3 , May 7, 2007
          Nu e preocuparea mea de baza cura de slabire. Am spus ca m-ar interesa, intrucit multe diete nu tin seama de vegetarieni...cred ca principalul a reiesit clar, cind am spus ca sunt vegetariana de mai bine de 8 ani.
          Ma intereseaza orice tine de acest subiect, pentru ca nu voi mai reveni la alimentatia cu carne.

          Eli

          În data de 07.05.2007, Alina Dana Coroian <alina_coroian@...> a scris:

          --
          "Pentru fiecare inger care zboara prin ceruri exista o expresie divina manifestata aici pe pamant.
          Fiecare dintre noi are un sine ceresc de lumina aurie, care doar asteapta sa fie trezit/a."