pos'ta korespondado

  • Ricardo Carrillo
    Message 1 of 1 , Jul 20, 2001
      Kara Eugeno:
      Dankon pro viaj gratulaj vortoj al nia Kolombia movado, certe ankau vi
      movadas tie.
      Mi respondas viajn demandojn:
      1.^Cu vi allogas al via Esp-kurso korespondemulojn?

      Mi diru ke en Kolombio la kosto de paperpos'ta sendado estas alta, tro alta
      por sendi eksterlanden.
      Mi maloftege pos'tkorespondas, kaj mi ne konas pos'tkorespondemulojn.
      C'iukaze, mi sciigas al gejunuloj
      pri tia ebleco, sed malmultaj reagas. Eble mi dau're proponu tion kaj
      finfine kelkaj aperos.
      Tiuj kiuj korespondas faras tion rete, ne pos'te. Azio estas tre for, do,
      tre kosta sendado.
      Honeste mi diru ke mi iom 'manipulas' tion, c'ar mi uzas la reton c'iutage,
      kaj g'i estas ege rapida, facila, kaj
      tre malmultekosta, do mi konsilas korespondi rete.

      2. Por kiu celo viaj gejunuloj studas Esperanton?

      Por koni alian lingvon, pli facilan, kaj koni aliulan kulturon, sperti
      mondan integrig'on. La plimulto s'atas
      lingvojn.

      3. Kiun lernolibron vi uzas por instrui la lingvon?

      Oficiale neniun. Mi havas propran metodon, parte Cseh-metodan, kvankam mi
      apogas min je metodoj de Luis Jorge Santos,
      Fernando DeDiego kaj aliaj rete atingeblaj.

      4. Pri kio deziras korespondi viajn kursanoj?

      Mi demandu tion al miaj gekursanoj. Ankau la plimulto plendas pro
      tempomanko, sed mi insistu.

      Amike
      Rikardo.