rarajxo: afrikano cxe IJK!

  • Amanda Higley
    Message 1 of 3 , Jun 8, 2001
      (Quick english summary for usej-diskuto beginners:
      The annual Esperanto World Youth Conference rarely has africans at it,
      because most countries outside Africa make it almost impossible for them to
      get visas, and the Conference always happens outside Africa (so far!) But
      this year, one young nigerian has gotten a visa to France for this July's
      Conference, and active USEJ member Harald Helfgott knows him; he's an
      Esperanto poet and fluent activist in the Nigerian youth group. Just one
      setback keeps him from going, though: the $1000 plane ticket. Harald has
      appealed to us to help him, since we, after all, are officially Nigerias'
      twin youth group but have done nothing to show for it so far. In this
      message I ask the active Esperanto speakers in the U.S. to help find 100
      people to contribute $10, and dare them to find 80 if we young members can
      get 20 of us to contribute. Contact me if you'd like to be one of
      hem. -Amanda, USEJ board)

      Karaj,

      Hieraux Harald Helfgott, aktiva USEJ membro, atentigis USEJ-n pri jena
      ebleco montri nian deziron vidi afrikano(j)n cxe la Internacia Junulara
      Kongreso, okazonta cxi-julie en Strasburgo. Afrikaj vizagxoj preskaux
      neniam aperas cxe euxropaj junul-renkontigxoj -- ne pro manko de deziro kaj
      klopodo realigi tion, sed pro la ega malfacileco akiri vizojn al Euxropo
      (aux ajnaj ne-afrikaj landoj). Tion multaj bedauxras, sed jen sxanco fari
      ion!

      Temas pri juna nigxeriano, Princo Henriko Oguinye, kiu jam havas vizon (tre
      malfacila pasxo!) al Francio kaj pretas iri al IJK, sed la flugbileto kostos
      multe ($1000). Harald, nekutime fidinda kaj serioza persono, konas lin kaj
      diris ke li multe aktivas en la nigxeria junularo kaj ecx estas E-poeto.
      Hieraux mi retposxtis rekte al li por kontroli cxu li suficxe fluas kaj jam
      havas vizon; lia respondo pruvis ambaux jese. Se vi legos lian respondon
      al mi (sube) vi komprenos ke temas pri sincerulo.

      Kiel Harald atentigis nin, antaux kelkaj jaroj USEJ promesis gxemeligxi kun
      la nigxeria junularo, sed faris nenion ekde tiam. Do, cxu ne estas tempo
      montri nian subtenon? Sed ni junuloj estas ege malmultaj...kaj kutime
      suficxe malricxaj. Ni bezonos iom da helpo de la plenkreskuloj! Cxi-jare
      ELNAanoj sumas pli ol 500 -- se cxiu ano donus $2, ni jam povus pagi lian
      bileton. Ecx se nur 100 donus $10, ni sukcesus! Nu, ne estas tiom! Ni
      povus fari! Se ni junuloj promesas ke 20 el ni pagos $10, cxu la
      plenkreskuloj povus trovi 80 kontribuantojn?

      Mi petas ke vi disdonu la novajxon al viaj konatoj KEPB, kaj mem kontribuu;
      por doni monon, bv. kontakti min, Harald cxe hhelf@..., aux
      Princo Henriko mem.

      Bonvolu ne ignori tion cxi; se vi ne povas kontribui, eble sendu
      subtenmesagxon al li, kaj disvastigi la novajxon... tiel oni neniam povos
      diri ke la usonaj esperantistoj faras nenion!

      Amanda Higley

      Message 2 of 3 , Jun 9, 2001
        Amanda - multajn dankojn pro via helpo.

        Elinjo - estus plej bone, se ni sendos al li la mono - tutversxajne estas
        pli facile akiri bileto por flugo el Nigerio en Nigerio mem. Eble Yahoo
        Travel ktp. estos utilaj por trovi malaltajn prezojn, sed sendi
        bileton internacie perposxte ne sekuras.

        UEA-anoj povos sendi monon al li individue sendantaj mesagxojn al
        la UEA-retposxtkesto (uea@...) petante ke oni transdonu monon de
        la konto de la petanto al tiu de Prince-Henry (ogui-b). Tamen UEA
        fifametas pri gxia malrapido cxi-metode (mi havas spertojn pri tio) kaj por
        ne-UEAanaj ELNAanoj la afero pli malfacilos. Western Union rapidas, sed
        se ni uzos gxin, ni devos sendi tutan sumon kune - estas surkosto de $12
        kiu almenaux laux la komputilo ne dependas el la sumo sendata.

        Harald

      • Franklin Montenegro
        Message 3 of 3 , Jun 9, 2001
          Harald,

          Mi kredas ke vi baludau' devas decidi kiel kolekti monon tiel ke oni
          povu sendu donacon al tiu konto, kaj kiam vi havas la monon sendi
          g^in pere de Western Union, au' eble akiri bileton rete pere de Yahoo
          ..... au' simila servo. Vi scias pri la datoj kaj pri la lokoj por
          vajag^o de Princo Henriko, kaj oni povas akiri bileton por alia persono
          pere de Yahoo, tiel ke vi povus akiri la bileton kaj ili sendus la
          bileton al li, al lia hejma adreso, au' se elektronika bileto estus
          havebla por tiu flugo tio facilegus plu la aferon....

          Franklin