AIS-aranĝo en Bulgarujo en venonta junio

  • Renato Corsetti
    Message 1 of 1 , Feb 5, 2010
      dato: Sun, 31 Jan 2010 22:08:54 +0200
      de: leonov <leonov@...>

      Karaj Gekolegoj,

      Internacia Universitato Karlovo kune kun ISTK- Bydgoszcz decidis
      organizi komunan bulgar-polan studadsesion/28-.05-26.06.2010/.Dum la
      sama tempo okazos ankau^ en Karlovo Religia Seminario”La rolo de la
      religio por la edukado de la juna genaracio” /29.05-01.06.2010/
      ,Festivalo de religia kanto/01-03.06.2010/ Internaciaj E- solenaj^oj
      kunligitaj kun la Festo de la Rozo/ 05.06-06.06.2010/kaj Internacia
      Scienc-praktika seminario “Apliko de Esperanto en la profesia agado
      “/11-14.06.2010/.

      Nome de la organizantoj ni plej afable invitas Vin kaj Viajn
      studentojn partopreni.

      Ni invitas Vin gvidi kurson au^ prelegi .Se Vi decidos partopreni ni
      rekomendas al Vi planigi Vian tempon tiel,ke partopreni la Sciencan
      Seminarion ,prelegi kaj poste gvidi kurson,c^ar je la komenco de la
      Sesio ni planas por la studentoj kursojn pri baza enkonduko por studado
      de bulgara lingvo kaj ankau^ kursojn gvidotajn de bulgaraj profesoroj
      .*_Ni rekomendas al Vi partopreni la Seminarion c^ar g^in partoprenos
      oficialaj reprezentantoj de Bulgara Akademio de la Sciencoj kaj bulgaraj
      universitatoj,kiuj dezirus kontaktig^i kaj kunlabori kun AIS-
      funkciuloj AIS –Bulgario pagos la alig^kotizojn de AIS- docentoj kaj
      profesoroj,kiuj prelegos dum la Seminario._*

      Karaj gekolegoj de AIS-filioj, ni estos dankemaj al Vi,se Vi
      informos Viajn studentojn partopreni la studadsesion .Por tiuj ,kiuj
      bezonos bulgaran vizon ni sendos oficialajn invitilojn.Ni petas Vin
      informu la studentojn,ke *_studenoj de AIS kun AIS-studenta legitimilo
      ne pagas ian studadkotizon,sed ili pagos nur 250 /ducentkvindek/ eurojn
      La sumo enkluzivas nur la tranoktado/28.05-26.06/ ,lokaj ekskursoj kaj
      kostoj por preparo,s^tata registro kaj sendado de la oficialaj
      invitiloj,necesaj por la bulgara vizo. La studentoj ne pagos
      alig^kotizojn por la Seminarioj kaj Festo de la Rozo. La sumo estas
      pagebla per ISTK Bydgoszcz au^ rekte al nia Konto: _*

      Bulgario

      BG 12 UNCR 9660 4422 0221 08

      BIC/SWIFT/ kodo de Uni Credit
      BulbankUNCRBGSF

      Prof. Bojidar Stefanov Leonov

      La studentoj povus pagi entute la sumon au^ min.100 eurojn antau^e kaj
      surloke la reston.Ni petas la studentojn alig^I pli frue por ricevi
      siatempe niajn invitleterojn por la vizo.Se iu ne sukcesos veni en
      Karlovo pro rifuzo de vizo , ni repagos al li/s^i/ la summon,deperenante
      nur la kostojn por la preparo,registro kaj sendado de invitilo .*__*

      Aldone mi sendas ankau^ informilon pri la Seminario.

      Kun plej koraj salutoj atendante Vin en Karlovo

      Restas amike Via ;

      Prof. Bojidar Leonov

      //

      AKADEMIO INTERNACIA DE LA SCIENCOJ/AIS/-SAN MáRINO

      ÷óåíéòîáñ áëáäåíéñ îáõë- óáî íáòéîï/AIS/

      *ó÷åôï÷îá áëáäåíéñ îá îáõëéôå**/ AIS**/-óáî íáòéîï**_ _*

      *æéìéáì- âÿìçáòéñ /AIS-âÿìçáòéñ/*

      *PREZIDANTO DE AIS- BULGARIO*

      *_Bulgario 4300 Karlovo p.k.44 Mobil 0885056469 E-mail:leonov@... _*

      *INTERNACIA E-SEMINARIO*

      *“APLIKO DE ESPERANTO EN LA PROFESIA AGADO “*

      *11-14.06.2010*

      *K A R L OV O*

      Inğ.Najden Najdenov

      Urbestro de komunumo Karlovo

      Honora Protektanto de Seminario “AEPA

      Estimataj partoprenontoj la Internacian Seminarion “AEPA”

      Mi bonvenigas Vin en Karlovo-la urbo de la Apostolo de la
      bulgara libero! Tie či Ån la Roza valo estas naskitaj kaj agis la
      plej eminentaj reprezentantoj de la bulgara Renesanso,revoluciuloj,kaj
      scienculoj.Pro tio ne estas hazarde la fakto,ke tie či en Karlovo
      okazos ankaû či tiu grava Internacia Seminario.

      Laûdinda estas Via senlaca,senprofitcela ,utila por la socio
      agado.Mi esperas , ke Viaj internaciaj renkontiğoj por interšanğo de
      spertoj inter la fakuloj , kunlaboro inter la scienculoj kaj fakuloj en
      diversaj profesiaj fakoj uzante Esperanton kiel konaktlingvo estos utila
      kaj sukcesa.Ni estas tre dankemaj al Vi, kaj aplaûdas Vin,ke Vi elektis
      nian urbon Karlovo esti centro de tiu faka Seminario kaj agado.Persone
      mi esprimas mian dankon al la organizanto de la Seminario prof.Leonov
      por la invito mi esti Honora Protektanto de tiu ěi gravega aranğo.

      Mi esperas,ke ankaû estonte ni sukcese daûros nian kunlaboron.

      Bonvenigante Vin mi bondeziras ankaû sukcesplenan laboron kaj
      agrablan restadon en nia belega urbo

      Inğ.Najden Najdenov

      Urbestro de komunumo Karlovo

      Honora Protektanto de Seminario “AEPA “-Karlovo

      Al

      Universitataj profesoroj

      Fakuloj pri interlingvistko

      Membroj
      kaj funkciuloj de A I S

      Fakuloj
      pri diversaj fakoj kaj sciencoj

      Fakdeligitoj de UEA

      Aktivuloj de Internacia E-movado

      Internaciaj fakaj E-organizaj^oj

      Estimata Gekolegoj,

      Dum junio2009 j en Karlovo sukcese estis organizita la
      I-a Internacia Seminario "Apliko de Esperanto en la profesia agado
      "/AEPA/kies organizantoj estis AIS- Bulgario,Bulgara E- Asocio,
      Internacia Universitato -Karlovo kaj la Regiona Estraro de la
      neesperantista organizo "Scienc-teknika Asocio" en Bulgario.Ği estis
      E-Seminario,organizita ěefe de la la esperantistoj , sed ğin partoprenis
      ankaû scienculoj kaj fakuloj,kiuj ne estas esperantistoj, kiuj prelegis
      kaj partoprenis la diskutojn ěar estis rekta traduko
      esperante-nacilingve-esperante.

      Honora Protektanto de la Seminario estis inğ. Najden
      Najdenov Urbestro de komunumo Karlovo ,kies persona partopreno la
      Seminarion kontribuis ankaû por ğia sukceso.

      La Seminarion partoprenis famaj bulgaraj kaj
      eksterlandaj fakuloj de 11 landoj.Partoprenis ankaû oficiala
      reprezentanto de la Bulgara Akademio de la sciencoj.Pli ol 150
      esperantistoj el 45 landoj sendis salutmesağojn bondezirante sukcesan
      laboron de la seminario kaj esprimante bedaûron ,ke pro vizaj kaj oficaj
      kialoj ne povus persone partopreni.

      La Seminario ekludis sian rolon por propagando de
      Esperanto kaj ğia apliko en la profesiaj kontaktoj.*_Tiamaniere
      _**_ğ_**_i sukcese plenumis sian bazan celon- prezenti anta_**_û_**_ la
      nesperantistaro,fakuloj tutmonde kaj la oficiuloj,ke la Internacia
      lingvo Esperanto ne estas nur komuna lingvo por babilado ,amuzo kaj
      kontaktoj inter la esperantistoj, sed Esperanto povus esti kaj devas
      esti oficiala lingvo. por kontaktoj kaj kunlaboro en diversaj sciencaj
      kaj profesiaj fakaj seminarioj ._*

      Respondante al la intereso pri la seminario inter
      bulgaraj kaj eksterlandaj fakuloj *_ni decidis denove organizi la
      II-an Seminarion –AEPA-2010 kiu okazos en Karlovo / 11-14.06.2010/_*

      * _Ni estas dankemaj al ing.Najden Najdenov-Urbestro de
      komunumo Karlovo ,ke li akceptis nian peton denove esti Honora
      Protektanto de la Seminario. Ni esperas ,ke lia morala_**_ _**_helpo
      kaj pozitiva rilato al la internacia E-movado sendube kontribuos
      denove por la sukceso anka_**_û_**_ de tiu _**_ě_**_i Seminario_*

      *_Havante anta_**_û_**_vide Vian aktivan fakan agadon kaj
      sperton_* mi,nome de la organiza Komitato plej afable invitas Vin kaj
      Viajn gekolegojn patopreni la Seminarion. Partoprenonte la Seminarion Vi
      ne estos devigota prelegi-Vi povus partopreni nur la diskutojn*__*

      *_Oficiala lingvo denove estos Esperanto, sed laborlingvoj
      anka_**_û_**_ estos bulgara kaj la lingvoj de la scienculoj kaj fakuloj
      el diversaj _*landoj,kiuj ne estas esperantistoj sed partoprenos la
      seminarion kaj dezirus per Esperanto fari kontaktojn kun
      gekolegoj-fakuloj.Jam aliğis famaj bulgaraj fakuloj, scienculoj,
      universitataj profesoroj, reprezentantoj de nesperantistaj
      organizaj^oj,kiuj ne parolas esperante kaj kies prelegoj ni tradukos.
      *_Ili dezirus konati_**_ğ_**_i kaj_* *_kunlabori kun gekolegoj en
      diversaj landoj uzonte Esperanton kiel kontaktlingvo_*.Ni same petas Vin
      ,se eblas informi pri nia Seminario kaj inviti Viajn gekolegojn en Via
      Universitato , firmaoj , institutoj,fakaj organizaj^oj , kiuj dezirus
      partopreni kaj prelegi nacilingve .Vi povus koncize traduki esperante
      iliajn prelegojn kaj ankaû la diskutojn. Tiamaniere ili ankaû povus
      persone konatiği kun bulgaraj kaj ekstelandaj scienculoj kaj samfakuloj.

      *_La _**_č_**_efa celo_* de nia Seminario estas prezenti al la
      fakuloj tutmonde, ke Esperanto estas ne nur lingvo por kontaktoj kaj
      kunlaboro inter la esperantistoj, sed la fakuloj-neesperantistoj
      partoprenonte nian Seminarion povus mem kompreni kiamaniere Esperanto
      povus esti utila por iliaj intertnaciaj fakaj kontaktoj. .

      *_Temoj de la prelegoj_*-diversaj sciencaj kaj fakaj prelegoj
      kunligitaj kun profesia agado de la prelegonto.La prelegonto povos
      prezenti koncize sian prelegon/ğis 30min/ kaj poste estos diskutoj pri
      la temo.La plenan tekston de la prelego ni publikigos post la seminario
      en prelegaro.*_Ni petas la prelegontojn _**_ğ_**_is 25.05 sendi al ni
      resumojn _*de la prelegoj ,čar ni dezirus disdoni ilin al la
      partoprenontoj en la komenco de la Seminario.

      *_Seminariejo_*-Internacia Universitato Karlovo.La solena Inaûguro
      estos en la urbodomo

      * _Situo de Karlovo- _*Karlovo estas situanta en la centro de
      Bulgario kaj estas facile atingebla de Plovdivo/60 km/,Sofio/15o
      km/Burgas , Varna,Ruse.La prezoj de la biletoj estas g^is Sofio- 4
      euroj; Plovdivo-2 euroj ; Burgas, Varna, Ruse -8 euroj. Por la
      aliğontoj ni sendos detalan horaron de la vagonaroj kaj busoj.Ni
      atendos la partoprenontojn en la stacidomo Karlovo kaj busstacio Karlovo.

      *_Anta_**_û_**_- a_**_û_**_ postseminaria ripozo-_* Por la dezirontoj
      ni povus organizi la tranoktadon en Karlovo kaj ëe la maro tre
      malmultekoste- Karlovo/7 euroj/ če la maro/10-15 euroj/Por tiuj kiuj
      dezirus ripozi en Karlovo/čar kiel mi jam menciis ği estas situanta en
      la centro de la lando/ ni povus organizi diversajn ekskursojn- al
      Plovdivo, Bačkova monakejo,Gabrovo,Trojan,Stara Zagora k.a.Por tiuj
      ,kiuj šatas ekskursi al la monto,povus tion fari čiutage, čar Karlovo
      estas situanta en la centro de la famekonata Roza valo kaj če la piedo
      de la monto Stara Planina. En la komenco de junio/05.06-06.06.2010/
      estos la tradicia nacia festo de la Rozo en Karlovo kaj tiuj,kiuj
      deziras povas veni pli frue kaj ni certigos por ili la tranoktadon en
      nia studenta domo.

      *_Tranoktado- _*en studenta domo, privataj domoj kaj hoteloj

      * _Man_**_ğ_**_ado-_* libervole en la universitata bufedo aû
      proksimaj manğejoj kaj restoracioj. La nutrado en Bulgario estas tro
      malmultekosta. Ekzemple en la Universitata bufedo Vi povus trinki kafon
      kaj teon por 0,4 euroj,bieron 0,6-0,8 euroj, manği sandvičon-g^is 1 euro
      k.t.p.En la proksimaj manğejoj kaj familiaj restoracietoj Vi povus pagi
      por tag- kaj vespermanğo entute ğis 10-12 euroj.

      *_Ali_**_ğ_**_o- Ni petas la partoprenontoj sendi al ni la
      ali_**_ğ_**_ilojn siatempe_*.La aliğkotizoj estos pageblaj antaûe uzonte
      nian bankokonton aû surloke kune kun la tranoktado,sed ni deziras havi
      fruan informon kaj tiamaniere ni povus rezervi kaj garantii la
      tranoktadon. La aliğilojn Vi povus sendi rete al nia retadreso
      /tiamanier Vi ricevos pli fruan respondon/
      *_E-mail:leonov@..._*

      aû :Bulgario 4300 Karlovo p.k.44
      Internacia Seminario

      *_Pli detalajn informojn_* Vi povus ricevi skribante al nia reta aû
      pošta adreso kaj same telefonante al mi : +359 885056469

      Karaj Gekolegoj,

      Mi pardonpertas,ke mi rabis Vian tempon tralegi nian leteron,
      sed mi deziris prezenti bazajn informojn pri la Seminario.Pli detalajn
      informojn ni sendos al Vi respondonte an Viaj demandoj.Per Via
      partopreno kaj partopreno de Viaj geamikoj Vi kontribuos sendube por la
      sukceso de la Seminario

      Kun estimo, plej koraj salutoj,antaûdanko por Via helpo ,atendante
      Vian pozitivan respondon kaj kun espero renkonti Vin en Karlovo

      Restas nome de la Organiza komirtato

      amike Via

      Prof. Bojidar Leonov *_ _*

      PREZIDANTO de
      AIS-Bulgario

      REKTORO de IUK

      VICPREZIDANTO
      de BEA

      INTERNACIA SEMINARIO

      “ Apliko de Esperanto en la faka kaj profesia agado “

      11-14.06.2009

      Karlovo

      *_Organizantoj- _*B E A, AIS- Bulgario,Internacia Universitato Karlovo
      kune kun la neespertantista organizo “Scienc-teknika Asocio en Bulgario “

      *_Oficiala lingvo_*- Esperanto

      *_Laborlingvoj_*- naciaj lingvoj de la partoprenontoj neesperantistoj

      *_Temoj de la prelegoj_*-diversaj sciencaj kaj fakaj prelegoj kunligitaj
      kun la profesia agado de la partoprenonto..

      *_Ali_**_ğ_**_o-Ali_**_ğ_**_kotizo_*- ğis 15.04.2010- 15/dekkvin/
      euroj;16.04- 25.05-25/dudekkvin/ euroj

      *_La ali_**_ğ_**_kotizo estas pagebla_*

      Per *_nia bankokonto_* : Bulgario

      BG 12 UNCR 9660 4422 0221 08

      BIC/SWIFT/ kodo de Uni Credit
      BulbankUNCRBGSF

      Prof. Bojidar Stefanov Leonov

      *_ a_**_û_**_ surloke_*.La aliğontoj estas petataj nur sendi la
      aliğilojn ğis la menciitaj limdatoj.

      *_Kotizoj por unu tranokto_*-7 euroj/en studenta domo/ 8-10 euroj /en
      privataj domoj15-30 euroj en hoteloj. La kotizoj por la tranoktado estas
      pageblaj surloke

      *_Man_**_ğ_**_ado_*- libervole en la universitata bufedo kaj proksimaj
      manğejoj.

      *_Limdato por senditaj resumoj_*-25.05

      *_Anta_**_û_**_-a_**_û_**_ postseminaria ripozo_* en Karlovo kaj če la
      Nigra maro-dezirontoj povus ripozi pagonte surloke malmultekostan
      tranoktadon.

      *_Vizoj-_* post la aliğpeto ni sendos al la dezirontoj invitilojn por la
      bulgara vizo.

      *_Adreso por ali_**_ğ_**_o kaj informoj_* : rete leonov@...
      <mailto:leonov@...>

      aû pošte :Bulgario 4300
      Karlovo p.k.44 –IUK

      telefone :+359 885056469 –prof. Leonov

      A L I Ğ I L O

      Adreso………………………………………tel……. E-mail…………..

      Mi prelegos JES NE Temo dela prelego……………………………………

      Mi deziras tranokti en :studenta domo ;privata domo ; hotelo

      Mi dezirus ripozi antaû /post la seminario JES NE

      ………………2010 Subskribo :