Re: Boeken of UFO's en 'how to get them!'

  • A.U.R.A.
    Message 1 of 3 , Jan 28, 1999
      mighty wrote:

> [...]
      > 'weggooien' (alleen indien we iets dubbel hebben).
      >
      > Ook aan de koppeling met internet en online bestanden wordt hard gewerkt
      > (PICARTA). Vanwege de vele veranderingen in de URL's van interessante
      > site is dit nog niet altijd optimaal, maar deze technieken en
      > koppelingen zijn de toekomst.
      >
      > Dus zoek je een bepaald boek of artikel, denk eens aan een
      > universiteitsbibliotheek. Het zoeken in de bibliotheek-systemen
      > is meestal gratis.
      >
      > 't is een beetje een lang verhaal geworden, maar het is ook allemaal zo

      Haha! Ik kan als inwoner van studentenhol Nijmegen kan ik alleen maar
      beamen dat zo'n universtiteits-bieb geweldig is!
      Heb ook mijn kennis betreffende egyptologie aardig kunnen oppoetsen,
      Atlantis...noem maar op...Gewoon te gek!

      Mazzels,

      Andy.

      PS: Mijn complimenten voor je harde werk ! ;-)
      > select the User Center link from the menu bar on the left.
      > Bezoek ook eens de homepages van Ufo Werkgroep Nederland:
      > http://www.xs4all.nl/~ufonet en Frontier Sciences Foundation:
      > http://www.f-s-f.com
    • mighty

        Message 3 of 3 , Jan 28, 1999
          On 1999-01-28 ufonet@onelist.com said:
> [...]
          >te melden:
          >Ik werk in de universiteitsbibliotheek van Groningen o.a als

          Hoi Mischa,

          Heb je wel gelezen op dossierx maar het bovenstaande wist ik dus nog
          niet. Interessante job trouwens!

> [...]
          >interessante site is dit nog niet altijd optimaal, maar deze
          >technieken en koppelingen zijn de toekomst.

          Is het nu al mogelijk om de catalogi van openbare/universitaire
          bibliotheken via internet te raadplegen? Tot nu toe loop ik altijd op
          tegen password protected screens; nog nooit is 't me gelukt om in zo'n
          bibliotheek catalogus te komen.

          Dank voor de info.

          Groeten,
          Frits