Re: Hallo daar ufonet-lijstleden!

  • mighty
    Message 1 of 7 , Jan 20, 1999
      YEAH! RIGHT! LET'S GET STARTED!
      haha, ben d'r helemaal klaarvoor!

      met groet,
      Mischa.

      Jeroen Kumeling schreef:

      > From: "Jeroen Kumeling" <ufonet@...>
      >
      > Hallo allemaal!
      >
      > Laat even van je horen of je je hebt aangemeld. Dan kunne we binnenkort
      > echt beginnen!
      >
      > Jeroen

      > select the User Center link from the menu bar on the left.
      > Bezoek ook eens de homepages van Ufo Werkgroep Nederland:
      > http://www.xs4all.nl/~ufonet en Frontier Sciences Foundation:
      > http://www.f-s-f.com
    • Jeroen Wierda
      Message 2 of 7 , Jan 20, 1999
        Hoi,

        Ik ben present :-) Eindelijk weer een aktieve Nederlandse lijst.

        Groeten,
        Jeroen Wierda
        Picard UFO Research International

        E-Mail me : JeroenW@...
        URL to PUFORI: http://www.pufori.org/
        If I do not reply to mail addressed to me within 3 days, plz resend it.

        Postal address:
        Jeroen Wierda, PO Box 352, 5201 AJ 's-Hertogenbosch, the Netherlands

        Message 3 of 7 , Jan 21, 1999
          mighty wrote:

          > From: mighty <mischa.van.delden@...>
          >
          > YEAH! RIGHT! LET'S GET STARTED!
          > haha, ben d'r helemaal klaarvoor!
          >
          > met groet,
          > Mischa.

          ...Inderdaad! Laat maar komen :)

          Andy.

          > select the User Center link from the menu bar on the left.
          > Bezoek ook eens de homepages van Ufo Werkgroep Nederland:
          > http://www.xs4all.nl/~ufonet en Frontier Sciences Foundation:
          > http://www.f-s-f.com
        • A.U.R.A.
          Message 4 of 7 , Jan 21, 1999
            Jeroen Wierda wrote:

> [...]
            >
            > Postal address:
            > Jeroen Wierda, PO Box 352, 5201 AJ 's-Hertogenbosch, the Netherlands

            Hehee!! Hi Jeroen! We zouden nog wat afspreken maar je weet hoe dat gaat
            busy, busy enzo ;-) Maar goed, dat moesten we zeker nog maar een keer
            doen, zullen elkaar nu wel iets vaker spreken/mailen :)

            Andy Denne
            (A.U.R.A.)

            Message 5 of 7 , Jan 21, 1999
              >From: "Jeroen Kumeling" <ufonet@...>
              >
              >Hallo allemaal!
              >
              >Laat even van je horen of je je hebt aangemeld. Dan kunne we
              binnenkort
              >echt beginnen!

              Ik dacht dat deze mailinglist al een tijd bestond?

              Greetings,

              David
            • Jeroen Kumeling
              Message 6 of 7 , Jan 21, 1999
                Hallo David,

                Welkom op de UFONET -list. Deze lijst bestond echt nog niet eerder. Er wasw
                vroeger wel een UFONED weet je nog?

                Met de vriendelijke groeten,

                Jeroen Kumeling