(geen onderwerp)

  • rinus nienhuis
    Message 1 of 74 , Apr 7, 2000
      Hello ufonetters
      is er iemand die mij kan vertellen of de site: go.to/ufologie <over de
      belgische ufozaak>
      nog ge update wordt?
      Bij mijn weten <net nog even gekeken> staat er bij documenten<als je
      erop clickt>
      en dan weer op" meer" clickt -dat ze bezig zijn maar dat de scanner nog
      moet komen om de documenten in te scannen...
      er staat bij dat die op 6 december gearriveerd moet zijn ...

      Graag zou ik ook willen weten of er meer mensen zijn die zich in deze
      zaak hebben verdiept
      <zoals ikzelf>
      zie ook de Ufonieuwsbrief jaargang 5-nr2-de laatste dus -
      daarin staat een artikel waarin
      Vanbrabant zegt "hij en zijn collega's hebben jarenlang moeten zoeken
      naar de waarheid en nu is ze der !-maar de mensen willen dat niet altijd
      zien "!
      "alle eer gaat eigenlijk naar wim van utrecht en jean delaet"
      De niet te achterhalen hongaar Kuzmek schijnt verantwoordelijk te zijn
      voor de belgische ufo-golf allthans volgens Vanbrabant etc
      een maximaal 10 meter grote heliumbalon met een driehoekigplatform die
      vanaf afstand bestuurd werd en die wendbaar en supersnel van richting en
      snelheid dus kon veranderen

      Nee het is geen belgische mop en ook geen hongaarse !
      dit ding was in staat om een aantal f-16's op te doen stijgen -het ding
      te locken op hun missile lock system ala de film top gun - en in "air
      combat mode " te gaan
      om op totaal verschillende grondradars te verschijnen en nee -ze kregen
      het ding niet te pakken-ook generaal-majoor wilfired de brouwer die tot
      de dag van vandaag volhoudt
      dat het UFO's waren -praat maar wat
      iedereen die van de grond de UFO's heeft gezien heeft zich ook laten
      misleiden
      maar ja het is dan ook maar een theorie ...
      het moge duidelijk zijn dat ik hier zelf zeer sterke twijfels tegen heb
      verder stelt vanbrabant aan het eind van het desbetreffende artikel
      "punt is dat je logische verklaringen moet willen zien" en "enkel zo kan
      je de echt interessante
      gevallen overhouden "

      Afgaande op het desbetreffende artikel ,inderdaad het lijkt mij "een
      onhoudbare hypothese "
      vandaar ook mijn vraag "weet iemand wanneer de desbetreffende site
      geupdate wordt?"
      dan kan ik mij een beter beeld vormen van het beschikbare materiaal -dit
      was dus een voorlopige en meer spontane reactie
      Zeg met vriendelijke groet en keep up the good work
      rinus nienhuis/beverwijk

      --
      nowhere to go but IN
    • rinus nienhuis