Gezocht voor TV-programma ufo-getuige die niet gelooft.........

  • Jeroen Kumeling
    Message 1 of 1 , Nov 23, 1999
      For Our Dutch/Belgian members:

      Wil je op TV?

      Televisie produktie maatschappij zoekt:

      Iemand die een UFO of meerdere UFO's gezien heeft, maar daar niet direct
      buitenaardse complottheorieen aan, of er heilig van overtuigd is dat het
      geziene object een buitenaardse ruimteschip is. Neen, men is op zoek naar
      iemand die een UFO gezien heeft maar dat verder eigenlijk niet heel
      belangrijk vind.

      Als je mee wilt doen mail me dan even.:
      ufonet@...

      P.s.: het is voor de E.O. (!) televisie.

      Dan breng ik je in contact met de programmamakers.

      Jeroen Kumeling
      Paul Krugerstraat 6
      7551 GX Hengelo (ov)
      +31 (0)74-24 25 514
      email: ufonet@...

      UFO-Werkgroep Nederland
      Postbus 2191
      7500 CD Enschede
      tel: +31 (0)53 4310412
      email: ufowerkgroepNL@...

      Bezoek ook eens de internetsite van UFONET:
      http://www.xs4all.nl/~ufonet of
      http://ufonet.iwarp.com