Nieuws

  • Jeroen Wierda
    Message 1 of 1 , Jan 22, 1999
      Voor de nieuwsgierigen onder ons: Mijn site, Picard UFO Research
      International, heeft een zeer uitgebreid onderdeel waar in nieuws is
      opgenomen. Het nieuws wat daar gevonden kan worden heeft vooral betrekking
      op zaken met als intressegebied UFOs, Aliens, Astronomie, Archaeologie,
      Historie, NASA, etc. Dit onderdeel wordt meestal ten minste 1 keer per week
      bijgewerkt (tot voor kort was dat eens per twee dagen).

      PUFORI heeft meer! De site bestaat uit bijna 6000 tekst items verspreid
      over onderdelen zoals:

      1. Nieuws
      2. Artikelen (gerangschikt op rubriek)
      3. Volledig Online Boeken (15 stuks, waarvan 10 in de boek index en mede
      beschikbaar in MS-Word formaat)
      4. Onderzoek (Nog niet zo uitgebreid..., bestaat ook uit NASA's Pathfinder
      missie en de grootste collectie Phil Schneider documentatie)
      5. Landspecifieke Internet onderdelen (Op het ogenblik is alleen Brazilie
      aanwezig... in zoal Portugees als Engels)
      6. Mailinglists en binnenkort een IRC Chat onderdeel.

      Dit is het meerendeel, maar niet alle informatie die er te vinden is, alles
      is geindexeerd met een SWISH-E zoekmethode voor makkelijke toegang.

      Nieuwsgierig? Bezoek de site op http://www.pufori.org/ (Ik raad iedreen
      aan om de "frames" site te gebruiken :-) Alle commentaar is welkom.

      Groeten,
      Jeroen Wierda
      Picard UFO Research International

      E-Mail me : JeroenW@...
      URL to PUFORI: http://www.pufori.org/
      If I do not reply to mail addressed to me within 3 days, plz resend it.

      Postal address:
      Jeroen Wierda, PO Box 352, 5201 AJ 's-Hertogenbosch, the Netherlands

      PS: Iemand hier met kennis van ASP en Internet database systemen?