UFO military

  • Groenveld
    Message 1 of 2 , Jul 1 12:07 PM
      http://home.wxs.nl/~pschultz/brief4.htm <<-- op deze pagina staat ook
      een 'verhaal' over ontvoeringen en militairen...

      UFO's:

      Volgens mij zijn de meeste UFO's door mensen gemaakt. In WW2 hadden de
      Nazi's al plannen om vliegende schotels te maken en sommige zeggen dat
      ze er al mee hebben gevlogen. De fabriek stond geloof ik bij Praag,
      maar toen de geallieerden kwamen, werd deze fabriek veroverd en
      waarschijnlijk nog andere centra ook.
      Rond 1895 was er ook een UFO golf in de VS. Deze UFO's waren zoiets
      als zeppelins, maar pas later is een goede zeppelin uitgevonden. De
      bestuurders van zo'n voertuig zeiden dat deze (er waren er vijf)
      gemaakt werden in Iowa en gefinancieerd door een bedrijf in New York.
      Zou het misschien kunnen zijn dat een bepaalde groep mensen technisch
      vooruit zijn op de rest van de bevolking???
    • Frits Westra
      Message 2 of 2 , Jul 1 1:14 PM
        On 1999-07-01 ufonet@onelist.com said:
> [...]
        >York. Zou het misschien kunnen zijn dat een bepaalde groep mensen
        >technisch vooruit zijn op de rest van de bevolking???

        Hoi Groenveld,

        Er bestaan altijd groepen / naties die technisch vooruit zijn op
        andere delen van de wereldbevolking. Maar goed, ik begrijp wel wat je
        bedoelt: wie weet bestaat er een bepaalde elite die zijn tijd
        technologisch *extreem* ver vooruit is.

        Maar waarom zou zo'n elite al eeuwenlang rondvliegen in
        luchtvaartuigen die niet geidentificeerd kunnen worden door minder
        elitaire personen? Zouden ze het een leuk tijdverdrijf vinden om met
        hun "UFO's" over de verbaasde hoofden van minder elitaire types te
        vliegen?

        Een andere vraag: waarom denk je dat de meeste UFO's door mensen zijn
        gemaakt?

        Groeten,
        Frits