Re: Hallo daar ufonet-lijstleden!

  • A.U.R.A.
    Message 1 of 7 , Jan 21, 1999
      Jeroen Wierda wrote:

      > From: Jeroen Wierda <pufori@...>
      >
      > Hoi,
      >
      > Ik ben present :-) Eindelijk weer een aktieve Nederlandse lijst.
      >
      > Groeten,
      > Jeroen Wierda
      > Picard UFO Research International
      >
      > E-Mail me : JeroenW@...
      > URL to PUFORI: http://www.pufori.org/
      > If I do not reply to mail addressed to me within 3 days, plz resend it.
      >
      > Postal address:
      > Jeroen Wierda, PO Box 352, 5201 AJ 's-Hertogenbosch, the Netherlands

      Hehee!! Hi Jeroen! We zouden nog wat afspreken maar je weet hoe dat gaat
      busy, busy enzo ;-) Maar goed, dat moesten we zeker nog maar een keer
      doen, zullen elkaar nu wel iets vaker spreken/mailen :)

      Andy Denne
      (A.U.R.A.)

      Message 2 of 7 , Jan 21, 1999
        >From: "Jeroen Kumeling" <ufonet@...>
        >
        >Hallo allemaal!
        >
        >Laat even van je horen of je je hebt aangemeld. Dan kunne we
        binnenkort
        >echt beginnen!

        Ik dacht dat deze mailinglist al een tijd bestond?

        Greetings,

        David
      • Jeroen Kumeling
        Message 3 of 7 , Jan 21, 1999
          Hallo David,

          Welkom op de UFONET -list. Deze lijst bestond echt nog niet eerder. Er wasw
          vroeger wel een UFONED weet je nog?

          Met de vriendelijke groeten,

          Jeroen Kumeling

          Ik dacht dat deze mailinglist al een tijd bestond?

          Greetings,

          David

          select the User Center link from the menu bar on the left.
          Bezoek ook eens de homepages van Ufo Werkgroep Nederland:
          http://www.xs4all.nl/~ufonet en Frontier Sciences Foundation:
          http://www.f-s-f.com