Re: Hallo daar ufonet-lijstleden!

  • A.U.R.A.
    Message 1 of 7 , Jan 21, 1999
      mighty wrote:

      > From: mighty <mischa.van.delden@...>
      >
      > YEAH! RIGHT! LET'S GET STARTED!
      > haha, ben d'r helemaal klaarvoor!
      >
      > met groet,
      > Mischa.

      ...Inderdaad! Laat maar komen :)

      Andy.

      > select the User Center link from the menu bar on the left.
      > Bezoek ook eens de homepages van Ufo Werkgroep Nederland:
      > http://www.xs4all.nl/~ufonet en Frontier Sciences Foundation:
      > http://www.f-s-f.com
    • A.U.R.A.
      Message 2 of 7 , Jan 21, 1999
        Jeroen Wierda wrote:

        > From: Jeroen Wierda <pufori@...>
        >
        > Hoi,
        >
        > Ik ben present :-) Eindelijk weer een aktieve Nederlandse lijst.
        >
        > Groeten,
        > Jeroen Wierda
        > Picard UFO Research International
        >
        > E-Mail me : JeroenW@...
        > URL to PUFORI: http://www.pufori.org/
        > If I do not reply to mail addressed to me within 3 days, plz resend it.
        >
        > Postal address:
        > Jeroen Wierda, PO Box 352, 5201 AJ 's-Hertogenbosch, the Netherlands

        Hehee!! Hi Jeroen! We zouden nog wat afspreken maar je weet hoe dat gaat
        busy, busy enzo ;-) Maar goed, dat moesten we zeker nog maar een keer
        doen, zullen elkaar nu wel iets vaker spreken/mailen :)

        Andy Denne
        (A.U.R.A.)

        Message 3 of 7 , Jan 21, 1999
          >From: "Jeroen Kumeling" <ufonet@...>
          >
          >Hallo allemaal!
          >
          >Laat even van je horen of je je hebt aangemeld. Dan kunne we
          binnenkort
          >echt beginnen!

          Ik dacht dat deze mailinglist al een tijd bestond?

          Greetings,

          David
        • Jeroen Kumeling
          Message 4 of 7 , Jan 21, 1999
            Hallo David,

            Welkom op de UFONET -list. Deze lijst bestond echt nog niet eerder. Er wasw
            vroeger wel een UFONED weet je nog?

            Met de vriendelijke groeten,

            Jeroen Kumeling