Re: Hallo daar ufonet-lijstleden!

  • Jeroen Wierda
    Message 1 of 7 , Jan 20, 1999
      Hoi,

      Ik ben present :-) Eindelijk weer een aktieve Nederlandse lijst.

      Groeten,
      Jeroen Wierda
      Picard UFO Research International

      E-Mail me : JeroenW@...
      URL to PUFORI: http://www.pufori.org/
      If I do not reply to mail addressed to me within 3 days, plz resend it.

      Postal address:
      Jeroen Wierda, PO Box 352, 5201 AJ 's-Hertogenbosch, the Netherlands

      Message 2 of 7 , Jan 21, 1999
        mighty wrote:

        > From: mighty <mischa.van.delden@...>
        >
        > YEAH! RIGHT! LET'S GET STARTED!
        > haha, ben d'r helemaal klaarvoor!
        >
        > met groet,
        > Mischa.

        ...Inderdaad! Laat maar komen :)

        Andy.

        > select the User Center link from the menu bar on the left.
        > Bezoek ook eens de homepages van Ufo Werkgroep Nederland:
        > http://www.xs4all.nl/~ufonet en Frontier Sciences Foundation:
        > http://www.f-s-f.com
      • A.U.R.A.
        Message 3 of 7 , Jan 21, 1999
          Jeroen Wierda wrote:

> [...]
          >
          > Postal address:
          > Jeroen Wierda, PO Box 352, 5201 AJ 's-Hertogenbosch, the Netherlands

          Hehee!! Hi Jeroen! We zouden nog wat afspreken maar je weet hoe dat gaat
          busy, busy enzo ;-) Maar goed, dat moesten we zeker nog maar een keer
          doen, zullen elkaar nu wel iets vaker spreken/mailen :)

          Andy Denne
          (A.U.R.A.)

          Message 4 of 7 , Jan 21, 1999
            >From: "Jeroen Kumeling" <ufonet@...>
            >
            >Hallo allemaal!
            >
            >Laat even van je horen of je je hebt aangemeld. Dan kunne we
            binnenkort
            >echt beginnen!

            Ik dacht dat deze mailinglist al een tijd bestond?

            Greetings,

            David
          • Jeroen Kumeling
            Message 5 of 7 , Jan 21, 1999
              Hallo David,

              Welkom op de UFONET -list. Deze lijst bestond echt nog niet eerder. Er wasw
              vroeger wel een UFONED weet je nog?

              Met de vriendelijke groeten,

              Jeroen Kumeling