Yan: [typotrans] kitap raporu

  • bekir kiriscan
    Message 1 of 3 , Jan 12, 2010
      Ben 9.30'da okuldayım, ama seminer metni üzerinde çalıştım. Kitap raporunu önce mi yazmamız gerekiyordu?

      --- 12/01/10 Sal tarihinde selen baser <selenbaser@...> şöyle yazıyor:

      Kimden: selen baser <selenbaser@...>
      Konu: [typotrans] kitap raporu
      Kime: typotrans@yahoogroups.com, "sadık karamustafa" <karamustafas@...>
      Tarihi: 12 Ocak 2010 Salı, 19:10

      Carsamba 09.30'da kitap raporlarimiz icin toplaniyoruz, degil mi?

      Selen

      Yahoo! Türkiye açıldı!
      Haber, Ekonomi, Videolar, Oyunlar hepsi Yahoo! Türkiye'de!
      www.yahoo.com.tr
    • Anıl Aykan
      Message 2 of 3 , Jan 12, 2010
        Merhaba,

        Ben de oncelikli olarak seminer meni uzerine calistim. (Cunku oldukca uzun surdu)

        Yarin grsmek uzere
        anil

        Kimden: selen baser <selenbaser@...>
        Kime: typotrans@yahoogroups.com, "sadık karamustafa" <karamustafas@...>