kitap raporu

  • selen baser
    Message 1 of 3 , Jan 12, 2010

      Carsamba 09.30'da kitap raporlarimiz icin toplaniyoruz, degil mi?

      Selen

    • bekir kiriscan
      Message 2 of 3 , Jan 12, 2010
        Ben 9.30'da okuldayım, ama seminer metni üzerinde çalıştım. Kitap raporunu önce mi yazmamız gerekiyordu?

        --- 12/01/10 Sal tarihinde selen baser <selenbaser@...> şöyle yazıyor:

        Kimden: selen baser <selenbaser@...>
        Konu: [typotrans] kitap raporu
        Kime: typotrans@yahoogroups.com, "sadık karamustafa" <karamustafas@...>
        Tarihi: 12 Ocak 2010 Salı, 19:10

        Carsamba 09.30'da kitap raporlarimiz icin toplaniyoruz, degil mi?

        Selen

        Yahoo! Türkiye açıldı!
        Haber, Ekonomi, Videolar, Oyunlar hepsi Yahoo! Türkiye'de!
        www.yahoo.com.tr
      • Anıl Aykan
        Message 3 of 3 , Jan 12, 2010
          Merhaba,

          Ben de oncelikli olarak seminer meni uzerine calistim. (Cunku oldukca uzun surdu)

          Yarin grsmek uzere
          anil

          Kimden: selen baser <selenbaser@...>
          Kime: typotrans@yahoogroups.com, "sadık karamustafa" <karamustafas@...>