Re: [turkishlearner] Words with -hane

  • Erol Tunali
    Message 1 of 18 , Jan 18, 2013
      Sevgili Geneieve

      Ne yazık ki, bahsettiğiniz mektubu bulamadım, hatırlayamadım da. Ki, bu benim için çok sık olan bir durumdur. Eğer ifadeyi yazarsanız, ki eminim yapabilirsiniz, ben de size yardımcı olmaya çalışırım. :)

      Dear Geneieve,

      Unfortunately I could not find the letter you talk about, could not remember either. Which happens to me very often. If you write the phrase, (?) I'm sure you can, and I try to help you.

      Erol

      ________________________________
      Message 2 of 18 , Jan 18, 2013
        Haklisiniz.  Farsca'da "barbad dadan" = ruzgara savurmak, yok etmek (bar onekisi ile  ber onekisi ayni)   Etimolojik hususlar icin Sozler in Soyagaci  sitesini tavsiye ederim.

        Message 3 of 18 , Feb 24, 2013
          It is not spam, I have been part of this email list for a long time, I thought this could be useful for you and it is a free servis. 3D virtual language practice platform for language learners. (beta) http://linguoland.virtway.com/
          Note: I do not work there but I know who owns the platform

          Bu spam degil. Uzun zamandir bu email grubuna uyeyim. Sizlere faydasi olacagini dusundum ve ucretsiz bir hizmet. Dil ogrenenler icin 3B sanal dil pratik platformu(beta)
          http://linguoland.virtway.com/

          note: bu firmada calismiyorum ancak platform sahiplerini taniyorum

          /Serdar

        • Radácsy László
          Message 4 of 18 , Feb 24, 2013
            Hi!

            The interface is nice and interesting, but the documentation is near to
            nothing. The "guide" told me this was an interface to learn languages
            and to meet native speakers but I couldn't learn anything more. Is there
            a documentation about how to learn, what can we find in the different
            places? What and how to use?

            Laszlo