Yeni Hitit Serisi

  • Serkan
    Message 1 of 3 , Jan 1, 2010
      Herkese merhaba,

      Lisans tezimde kullanmak için bir bilgiye ihtiyacım var:

      TÖMER’in hazırlamış olduğu “YENİ Hitit Serisi”nin (Yabancılar için Türkçe Öğretim Seti) okutulduğu veya okutulmaya başlanacağı (Türkiye’de ve diğer ülkelerde) kurs veya okul isimlerine ihtiyacım var.

      Bilgisi olanlar mesajla bilgi verebilirler mi? İlginiz için şimdiden teşekkür ederim. Saygılarımla, Serkan Çalışkan.
    • ogunkarahan@ymail.com
      Message 2 of 3 , Jan 7, 2010
        --- In turkishlearner@yahoogroups.com, "Serkan" <calskanserkan@...> wrote:

        > Herkese merhaba,
        >
        > Lisans tezimde kullanmak için bir bilgiye ihtiyacým var:
        >
        > TÖMER’in hazýrlamýþ olduðu “YENÝ Hitit Serisi”nin (Yabancýlar için Türkçe Öðretim Seti) okutulduðu veya okutulmaya baþlanacaðý (Türkiye’de ve diðer ülkelerde) kurs veya okul isimlerine ihtiyacým var.
        >
        > Bilgisi olanlar mesajla bilgi verebilirler mi? Ýlginiz için þimdiden teþekkür ederim. Saygýlarýmla, Serkan Çalýþkan.

        Merhabalar,
        Erzincan Üniversitesi olarak Aðustos ayýnda Erasmus programý kapsamýnda bir aylýk Yoðunlaþtýrýlmýþ Türkçe Kursumuzda TÖMERin Yeni Hitit 1 serisini kullandýk. Bu kadarlýk bilgi yeterli olur umarým bunun yanýsýra daha ayrýntýlý açýklamada bulunmamý isterseniz yine yardýmcý olabilirim.

        Ýyi çalýþmalar, kolaylýklar diliyorum..
      • Josephine Cheong
        Message 3 of 3 , Mar 1, 2010
          Hi Ogun Bey

          Thank you for your email.  Unfortunately I cannot read the contents.  Would it be possible for you to re-send it to me.

          Thank you.

          Jo