Re: [turkishlearner] Re: goygoycu

  • r.riedy@att.net
    Message 1 of 4 , Aug 1 12:09 AM
      Esra,
      Guzel bir duzeltme. Sagol. Galiba stenografice dusunmek tuzagina dusmus olmaliyim.

      -------------- Original message from "Esra Nilsson" <esra.nilsson@...>: --------------

      Oralarda hic donerci olmamasi sasirtti, Richard. New York`ta var oldugunu duymustum. Sizin oralara en azindan bir donerci acilsa halk bir kere tadina baksa bir daha birakmak istemez eminim. Cumlenin anlasilmayan yani
      zenginlerin neyi yanlis yaptiklari ya da dar gelirliler icin neyi berbat ettikleri. Soyle bir duzeltme oneriyorum:

      kerpicten insaat zanaati yabanci zenginlerin eline dusmus, kesesi dar olanlar icin ............. --> ev edinme olanagi azalmistir.

      ->> kerpicten insaat zanaati yabanci zenginlerin yani oykunucu sofistikelerin eline dusmus, kesesi dar olanlar icin isi berbat etmisler."

      gezginin bakisi ile orada yasayan yerlinin bakisi arasindaki farki ben de fark ediyorum. Tatile yapmaya gittigim hemen hemen her yer cok olumlu gorunuyor.

      Esra

      --
      Psssst! Schon vom neuen GMX MultiMessenger geh�rt?
      Der kanns mit allen: http://www.gmx.net/de/go/multimessenger