merhabalar...

  • asiye burgucu
    Message 1 of 8 , Aug 1, 2006
      arkadaþlar ben ingilizce öðretmenliðinden yeni mezunum ve 1 yýllýðýna portekiz'de türkçe ve ingilizce öðreteceðim bana önerebileceðiniz yararlý adresler özellikle türkçe ile ilgili varsa lütfen iletin 11-16 yaþ gurubuna gireceðim.
      teþekkürler
      saygýlarýmla...
      asiye

    • Laura Blumenthal
      Message 2 of 8 , Aug 1, 2006
        Merhaba Asiye

        Merak ediyorum - o yaş gurubunda türkçe öğrenmek isteyenler kimlerdir
        ki? Bana ilginç geliyor.

        Laura 3:)

      • Yasin Okumus
        Message 3 of 8 , Aug 1, 2006
          Merhaba Asiye,
          Belki biliyorsundur ama ben bilmeyenlere soyleyeyim, www.turkishclass.com sitesi cok yararli, ozellikle forum kisminda pek cok yararli bilgiye ulasmak mumkun.
          Kolay gelsin!
          Yasin

          asiye burgucu <sy_brgc@...> wrote: arkadaþlar ben ingilizce öðretmenliðinden yeni mezunum ve 1 yýllýðýna portekiz'de türkçe ve ingilizce öðreteceðim bana önerebileceðiniz yararlý adresler özellikle türkçe ile ilgili varsa lütfen iletin 11-16 yaþ gurubuna gireceðim.
          teþekkürler
          saygýlarýmla...
          asiye

        • asiye burgucu
          Message 4 of 8 , Aug 3, 2006
            valla bu kültürlerin ve dillerin yaygýnlaþmasýný saðlamak için yürütülen bir program,öðretecek kiþi ben ve 49 arkadaþ daha farklý ülkelerde...(avrupada),öyle vallah ...
            umarým açýklayýcý olmuþumdur...

          • asiye burgucu
            Message 5 of 8 , Aug 3, 2006
              merhabalar,
              yardýmýn ve ilgin için çok teþekkürler (siteyi bilmiyordum )

            • Laura Blumenthal
              Message 6 of 8 , Aug 3, 2006
                Bu mesaj benim mesajıma cevap mıydı? Öyleyse anlayamıyorum. Bu 49
                arkadaş 11-16 yaş gurubunda mı?

                Pardon, ama ana dilim Türkçe olmadığından mesajının bağlantısının
                tümünü anlayamadım.

                Laura 3:)

                On Aug 3, 2006, at 4:27 AM, asiye burgucu wrote:

                > valla bu kültürlerin ve dillerin yaygınlaşmasını sağlamak için
                > yürütülen bir program,öğretecek kişi ben ve 49 arkadaş daha farklı
                > ülkelerde...(avrupada),öyle vallah ...
                > umarım açıklayıcı olmuşumdur...

              • Huseyin Emiroglu
                Message 7 of 8 , Aug 4, 2006
                  Türkçe ile ilgili yazışmaların olduğu,
                  Türkçe öğrenenlere katkıda bulunabileceğim
                  bir iletişim ortamı olduğu düşüncesi ile
                  üye olmuştum.
                  Hayal kırıklığına mı uğrayacağım?

> [...]

                  > valla bu kültürlerin ve dillerin yaygınlaşmasını sağlamak için
                  > yürütülen bir program,öğretecek kişi ben ve 49 arkadaş daha farklı

                  Yahoo! Groups Links
                • Yasin Okumus
                  Message 8 of 8 , Aug 4, 2006
                    Merhaba Huseyin bey,
                    Beklentilerimizi yuksek tuttugumuzda, pek cok defa hayal kirikligina ugrariz. O yuzden beklentiye girmemenizi oneririm. Ayrica unutmamali ki, Turkce ogrenenlere katkida bulunabilmek icin birilerinin yardim istemesini beklemek zorundayiz. Kimseye zorla Turkce ogretemeyiz degil mi?

                    Tekrar ben o adresi yazayim, bu adreste: http://www.turkishclass.com cok ciddi bir sekilde yardim talebi var, siteye uye olup foruma girerseniz, Turkce ogrenen ve yardim bekleyen pek cok kisi goreceksiniz. Onlara, tabii ki eger Ingilizceniz varsa, cok ciddi bir sekilde yardiminiz dokunacaktir, Ingilizceniz yoksa bile en azindan insanlarin nasil bir istiyakla Turkce'ye merakli olduklarini gormek sanirim sizi heyecanlandirmaya yetecektir.

                    Burda faydam olmuyor diye uzulmeyin, alternatifler mutlaka vardir.
                    Hurmetler
                    Yasin

                    Huseyin Emiroglu <hemiroglu@...> wrote: Türkçe ile ilgili yazýþmalarýn olduðu,
                    Türkçe öðrenenlere katkýda bulunabileceðim
                    bir iletiþim ortamý olduðu düþüncesi ile
                    üye olmuþtum.
                    Hayal kýrýklýðýna mý uðrayacaðým?