transfer

  • Hakan Yucel
    Message 1 of 4 , May 1, 2002
      merhaba,
      yeni transfer haberleri galatatasaray,ferenbahce ve besiktasda kizismaya
      basliyor Hep buyuk takimlar uzerinde duruyor medya tabiki ulkemizde 3
      buyuk kulup var . Diger takimlarin transferleri onemli degil bana gore
      yanlis bir durum oyle olmamali tabiki. duyduguma gore galatasaray fatih
      terimi getiriyor,ve yaninda efenberg ve gomes getirecekmis ayrica yerli
      gozde oyuncularda var bunlar
      murat(istanbul),okan(gencler),gokdeniz(trabzon) besiktas eski futbolcusu
      noumaya donuse gecti fenerbahce arjantin ve brezilya seferinde ortegayla
      anlasmaya calisiyor. Sicak transfer haberleri olan varmi gelismeler neler

      selamlar,
      hakan
    • Sertan Kazar
      Message 2 of 4 , Aug 13, 2004
        "Liverpool'un Avrupa Kupasi karsilasmalarinda yer almamasindan dolayi tahmin ediliyordu galiba."

        Ge�en g�n Grazer'i Sampiyonar Ligi 3. eleme turunda 0-2 yenen takim Liverpool degil mi?

        Sertan Kazar
        www.maxfutbol.com
        www.9876543210.net
        www.almanya2006.com

      • rkg1907
        Message 3 of 4 , Aug 14, 2004
          Sertan Bey sanirim burada soylenen, bu macta Owen'in oynamamasi...