RE: [TFSYT] Neredeler !

  • Murat ODABASI
    Message 1 of 5 , Aug 15, 2003
      Message

      2A ya gittik gelicez....:))

      -----Original Message-----
      From: MEHMET YUCE [mailto:mehmet.yuce@...]
      Sent: Friday, August 15, 2003 5:05 PM
      To: Turk Futbolu
      Subject: [TFSYT] Neredeler !

      Bir zamanlar başarılı sonuçlar alıp Türkiye'yi Avrupa Kupalarında temsil eden ve halen 1. Super Ligde olmayan takımlarımız:

      Antalyaspor

      Boluspor

      Mersin İdmanyurdu SK

      Orduspor

      Eskisehirspor K

      Kocaelispor (Izmit)

      Sakaryaspor K Adapazari

      Altay (Izmir)

      Göztepe (Izmir)

      Neredeler ?

      http://www.angelfire.com/nj/sivritepe/

      Bu e-posta,isim,faks ve telefon numarası yukarıda belirtilmiş olan muhataba ait ÖZEL ve GİZLİ HATTA YASAK BİLGİLERİ ihtiva edebilir. Eğer muhatab ve/veya muhatabın dağıtımla görevlendirdiği kişi değil iseniz, lütfen bu bilgileri kullanmayınız ve hiç bir surette, hiç bir kimseye açıklamayınız ve bilgisayarınızdan siliniz. Bu e-posta hataen elinize geçmiş olursa bizi lütfen derhal arayınız. Elektronik mesajlar bozulmaya, ele geçirilmeye veya izinsiz olarak değiştirilmeye açık ortamlar oldukları için mesaj üzerinde yapılmış herhangi bir değişiklik veya sonuçları üzerinde sorumluluk kabul etmeyeceğimizi bildiririz. Bu konu ile ilgili yaptığınız masraflar size ödenecektir. Uyumlu davranışınıza teşekkür ederiz.This email message may contain CONFIDENTIAL PRIVATE EVEN PROHIBITED information intended exclusively for the addressee. If you are not the addressee or a person responsible for delivering the message to the addressee, please do not make any use of it nor disclose any of its contents to anyone. Should have received this facsimile message by mistake please notify us immediately by telephone and delete it from your computer. Emails being susceptible to corruption, interception and unauthorised amendment, we do not accept liability for any such changes, or for their consequences and we maintain the right to take legal action where necessary. All your related expenses will be reimbursed. Thank you very much for your compliance in this matter.

    • Bülent GÜRSOY
      Message 2 of 5 , Aug 15, 2003
        Message
        Iste bir tane daha kiskirtici soru?Neredeler?
        "Caney caney caney iste meydaney delikanli XXXXXX Nerdesin haney nerdesin haneyy oooooo oooooo oooo" sarkisindaki gibi sormussun Mehmet. :))

        Biz yine bildiginiz gibiyiz.Yine sezon basi igne atsan yere dusmuyor ,sezon sonu cekirdek citlemek ve guneslenmek icin gidiliyor maclara.Hedeften kopana kadar iyi de ,sonrasi cok kotu oluyor.EEE millet kaldiramiyor artik tabii,onca basari gormus adam ikinci ligdeki basariya burun kiviriyor.Sen git Sevilla'yi ele,bilmem kac tane Turkiye Kupasi ,Basbakanlik,Cumhurbaskanligi kupasi kaldir,uc defa sampiyonlugu elinden kacir,olmuyor tabii...Cok kisi yemis bitirmis kulubu,simdi kullerinden yeniden dogmaya calisan bir takim yaratmaya calisiyoruz.

        Olay budur.

        Gecenlerde Izmit'teydim.Onlar da cok calisiyorlar ama motivasyonu saglamak gerek.Oradaki sanayi bizde olacak diye baslayacagim,Murat kizacak,en iyisi O anlatsin.

        Sakaryaspor eger pisirdiklerini kendi yerse olur da,adamlar ellerinde tutamiyorlar ki.Altyapisi en saglam takimlardan biri ama biraz da sansizliklardan kurtulabilseler hersey daha guzel olacak.

        Ben en cok Orduspor'la Boluspor'u ozluyorum.Lig onlarla bir baska guzeldi.

        Antalyaspor beceriksizligin kurbani.Oyle guzel bir sehirde,oylesine bir turizm sehrinde hem para,hem ortam hersey mukemmelken,gittiler kume dustuler.Olacak is degil.Stadlarina gicik olmayan yok.Sirf bu yuzden dussunler abicim diyenler taniyorum.

        Tum takimlarin ortak ozelligi bence ,iyi bir yonetici kadrosuna sahip olamamalari.Zamaninda Ilhan Cavcav mi vardi?Aydin Begiter dendiginde millet soyle bir dururdu.Ulkede yonetici kitligi var bence.Koskoca bir kulubun baskani rakiplerini bilmem kac bin kisiyle uzerinize yururuz diye tehtid ediyor.Boyle bir ortam var bu ulkede.Muteahitlerle Belediye başkanları da olmasa kulüplere başkan bulunamıyor.Bu ortamda da herkes kulubum yasasin yeter diyor.Basari ikinci planda kaliyor.

        Bulent Gursoy
        EsEsEs KiKiKi EsKiEsKi Es

        Message 3 of 5 , Aug 18, 2003
          Message
          SİZİN CANINIZ KIŞKIRMAK İSTEMİŞ BÜLENT BEY !

          Ben "Neredeler" diye sorarken bu takımlarımızdan bir kısmının uzun süredir süper ligde olmadıklarından dolayı duyduğum üzüntüyü dile getirmiştim.

          Verilen cevaplardan biri sanırım Kocaelisporu tutan Murat bey ne kışkırmış ne de işkillenmiş gayet rahat bir yanıtlamış; geleceğiz tekrar demiş.

          Yanlış anlamış olmanızı diliyorum....

          Sevgiler

          Mehmet Yüce

          Message 4 of 5 , Aug 18, 2003
            Message

            Vallahi de billahi de siz benim dediklerimi hep başka türlü anlıyorsunuz.

            Kaldı ki benim sizin ufak bir yorumunuzdan alınanlara karşı ,alınmamaları gerektiğini yazarken yaptığım açıklamayı hiç okumadığınız veya okuduğunuz halde bile anlamadığınız belli oluyor.

            Siz BJK ile ilgili bir yorum yapmışsınız ben niye kışkırayım ki !!!???

            Tam tersine hoşuma bile gidebilirdi ama fanatik değilim.

            Ben kışkırmış biri olsam "

            "Caney caney caney iste meydaney delikanli XXXXXX Nerdesin haney nerdesin haneyy oooooo oooooo oooo" sarkisindaki gibi sormussun Mehmet. :)) "
            diye yazdıktan sonra gülümseme işareti koyar mıydım cümlemin sonuna.Tam tersine :(( olsaydı belki ama :)) olduğunda sadece :))'üyorum demektir.Maksat kışkırmak değildir.Zaten daha sonra yazmışız demişiz ki; "biz kendi takımlarımızla ilgili kötü bir yorumda bulunabilirken başkası tarafından bunları duyduğumuzda hakeret gibi geliyor" .Yani sen daha iyi anlayabilesin diye açayım :Mehmet, BJK adamı psikopat yapar demiş ama bunun söyleniş şekli ve Mehmet'in genel tavırlarına göre bunun hakeret amacıyla söylenilmediği bellidir.Hani iki arkadaş kendi arasında konuşurken "lan oluuum manyak mısın yaaaa"  der ama sokakta hiç tanımadığı birine aynısı söylese gözünün üstüne iki tane yer ya,onun gibi birşey.

            EEE olmuyor ama.Biz iki kişiyi ayıran birisi olarak daha çok yumruk yiyoruz.Burada kışkıranın ben olmadığı gayet açık sanırım.

            Bülent Gürsoy

            Message 5 of 5 , Aug 18, 2003
              Message
              Bülent beycim

              Peki kabul ben yanlış anlamışım kusura bakma (Neredeler yazısını kışkırtıcı bulduğunu sandım bir an işlerin yoğunluğundan yazıyı tam algılayamamışım bazen 2. 3. 4. dereceden düşünmekten yoruluyor insan)

              Sevgiler

              Mehmet