am nevoie de ajutorul vostru :)

  • Anamaria Iobagel
    Message 1 of 5 , Oct 1, 2007
      salutare!

      joi noaptea plec la timisoara, vineri dimineata ajung acolo. sper sa nu intervina nimic care sa-mi strice planul.:) vreau sa arat cateva scheme unor fete de acolo si am nevoie de materiale. de fapt, voi face acolo cumparaturi si voi confectiona cateva poiuri si mingiute impreuna cu ele, dar as vrea sa le duc ceva modele... 2-3 poiuri si ceva mingiute. puteti sa-mi imprumutati? nu le voi invata foarte multe, dar mi-ar placea sa le arat mai multe variante de poiuri. si mingiutele... ma gandeam ca o sa le arat cum se pot face din baloane umplute cu orez. dar ar fi fain sa le arat mingiute fain facute. ce ziceti? imi puteti imprumuta? voi avea grija de ele si daca se intampla ceva platesc.

      vorbim maine in parc despre tot. mi-ar placea sa-mi dati si ceva sfaturi... asta va fi primul atelier pe care-l sustin...

      pa pa!

      Anamaria Iobăgel
      0740 688 976
      Cluj-Napoca

      Tonight's top picks. What will you watch tonight? Preview the hottest shows on Yahoo! TV.
    • andrei cucu
      Message 2 of 5 , Oct 1, 2007
        ne vedem in parc si vedem cu ce putem ajuta;)

        Be a better Heartthrob. Get better relationship answers from someone who knows.
        Yahoo! Answers - Check it out.
      • Anamaria Iobagel
        Message 3 of 5 , Oct 1, 2007
          sar'naaa
          see ya.

          andrei cucu <dead_pudd@...> wrote:
[...]

          Need a vacation? Get great deals to amazing places on Yahoo! Travel.

        • ana leoca
          Message 4 of 5 , Oct 1, 2007
            serus!! seruuuus!!
            nu prea am cum sa ajung in parc, asa ca scriu un mail scurt:
            la timisoara ii trupa mare a seriosului :) , fac intalniri regulate si se bucura de orice membru nou. zi-le fetelor sa le scrie un mail si sa intrebe de intalniri tsrt.romania@ yahoo.com. au de la cine invata o gramada de scheme si chestii si astia au si ceva materiale pt ateliere. si-apoi daca se si simt bine acolo, cu atat mai bine!!
            si daca au chiar vineri intalnire, poate te intalnesti si tu cu ei!!
            distractie faina de tot!!
            si succes cu atelieru :) , gandeste-te ca-i ca o intalnire obisnuita in parc, in care le arati celor noi cum se fac unele scheme. te joci si ele invata!! :p)
            puuup,
            ana

            Yahoo! oneSearch: Finally, mobile search that gives answers, not web links.