Re: [juggling_cluj] sala?

  • Anamaria Iobagel
    Message 1 of 3 , Oct 20, 2010
      Salut!

      Nu era cearta... Dar sunt satula de atatea vorbe goale. In fiecare an e aceeasi poveste. A trecut deja suficienta vreme de cand s-a terminat tabara in schimbul careia primim sala, deja de o vreme e prea frig ca sa ne mai intalnim in parc, deja vrem cu totii sala dar nu face nimeni nimic. Desi sala ne asteapta incalzita bine, cu electricitate si posibilitatea de a pune muzica pe durata repetitiilor.

      Eu am zis ca nu ma mai prea bag la organizat gasca pentru ca plec iar... si oricum cat am stat pe acasa de fapt n-am prea fost acasa... Si intotdeauna a fost lipsa de interes, reactii si comunicare in acest grup...

      Dan (si toti ceilalti), asta insemna mailul meu anterior.

      V-am pupatus!

      Anamaria Iobãgel
      0740 688 976

      From: ana leoca <ana_leoca@...>
      To: juggling_cluj@yahoogroups.com
      Date: Wednesday, October 20, 2010, 3:39 PM

      heylohaa!!

      eu zic sa va ganditi ca multi ori studiaza, ori lucreaza de obicei mai tarziu de 4. nush cati o sa poata veni asa devreme. hm... daca chiar vreti lasati miercuri de la 4, da mai puneti o zi in timpu saptamanii ceva mai tarziu. ...6 sa zicem...
      vin si eu cu voi daca vreti si daca aveti nevoie de ceva ajutor. si mai scriu un mail cu ceva idee. :)

      no pampusaaa!! :)
      ana

      From: Chira Dan-Andrei <asensis_god@...>
      To: juggling_cluj@yahoogroups.com