Joaca in vremuri friguroase...

  • Anamaria Iobagel
    Message 1 of 4 , Oct 4, 2010
      Salut!

      Stiu ca n-am prea ajuns la intalnirile din parc, dar nu pot sa nu ma gandesc ca deja este destul de frig, ca se intuneca destul de repede si ca parcul nu mai e atractiv acum. Nu pot promite ca in viitor voi fi prezenta (mai ales ca urmeaza sa plec iar), dar vreau sa va amintesc ca avem la dispozitie sala de spectacole a Casei Tranzit si ca daca vrem s-o folosim trebuie sa vorbim cu cei de acolo, sa stabilim un program. Depindem de disponibilitatea salii, de spectacolele pe care le au ei programate in fiecare luna.

      Pot sa-i sun eu si sa merg la ei sa negociez programul, dar cred ca cel mai bine ar fi sa se ocupe o persoana care poate sa mearga si la intalniri (de la inceputul si pana la sfarsitul intalnirii), cel putin la primele sedinte. Saptamana asta inca mai am program pana la 18.30 si as putea ajunge la intalniri dupa, iar la sfarsitul lunii sau inceputul lui noiembrie o schiez iar... deci poate nu-s indicata pentru rolul asta... Cine se poate ocupa?

      Astept parerile voastre. Saptamana faina sa aveti! Tha tha!

      Anamaria Iobãgel
      0740 688 976

      From: hajek monica <monicahajek@...>
      Subject: [tsrtr_cluj] Teatru improvizat ???
      To: juggling_cluj@yahoogroups.com, tsrtr_cluj@yahoogroups.com
      Date: Wednesday, September 22, 2010, 2:53 PM

      Salutare,

      Am o veste f buna pt voi :))
      Si anume:cine e interesat sa faca teatru improvizat acuma e momentul sa ridicati o mana :)).
      Prin cineva am aflat ,cum ca s-ar face un nou grup care va merge joi de la 18.30.
      Lista e  deschisa pt toata lumea ,va dau si linkul, ca sa puteti vedea cu ce se mananca:))).E chiar f fain .Eu am mai avut ocazia sa iau parte la astfel de ateliere si e chiar f amuzant si ralaxant .O sedinta(2 ore)e de 25 ron .Dar pt ce putem sa invatam chiar se renteaza investia facuta in noi !!

      Deci oameni nu mai zaboviti prea mult si sunati-ma sa-mi spune-ti cine vrea sa vina sau sa-mi scrieti pe mail sau pe mess.Ca sa putem sa ne intalnim maine si sa mergem impreuna .

      Spor la treburi ............si profitati de informatie la maxim
      http://personact.ro/cinesuntem.php