Proiect casa tranzit -materiale !

  • hajek monica
    Message 1 of 1 , Sep 1, 2010

    Buna ziua,

    mulţumim pentru răspuns şi ne bucurăm foarte mult de prezenţa şi participarea grupului (şi în acest an) în număr atât de mare în program! Ataşat vă rog să găsiţi agenda pentru sesiunea de formare, care se va ţine numai în ziua de vineri, 3 septembrie, începând de la ora 10:00 la Casa Tranzit (str. Bariţiu nr. 16). Am fi bucuroşi dacă aţi putea veni în număr cât mai mare, dar suntem înţelegători în această privinţă. Dacă se poate, vă rog să forwardaţi acest mesaj şi colegilor Dvs.

    Vă aşteptăm şi vă dorim succes la examene!

    Emese Molnar
    coordonator proiect Fundaţia Tranzit

    2010/8/31 hajek monica <monicahajek@...>
    Buna ziua ,

    Imi cer scuze ca nu v-am trimis mai repede un mail ,dar a trebuit sa vb cu
    colegi mei sa vad exact cine poate sa vina in data de 2 si 3 sep la cursul de
    formare, precum la workshopul propriu zis.
    Datorita faptului ca multa lume are examene in perioada asta putini vor fi cei
    care se vor prezenta in data de 2 si 3 ,urmand sa ni se comunice si noua de
    catre cei prezenti ce s-a vb .
    Astfel in total suntem 8 oameni care vor veni la workshopuri cu schimbul ,vom
    incerca sa fim zilnic minim 4 oameni care vor tine atlelierele .

    Pt materiale ,avand in vedere ca sunt 30 de copii von avea nevoie de cel putin
    10 kg de arpacas (se gaseste la Kaufland )sau puteti sa cumparati grau din
    piata.

    In acesta cantitate va iesi fiecarui copil cate 3 mingiute ,iar doua  dintre ele
    vor fi folosita mai tarziu la poiuri.

    Desigur daca s-ar putea si daca beneficiati de fonduri ar fi f bine daca fiecare
    copil ar avea 3 mingiute personale plus inca 2 pt poiuri,aceasta ar insemna ca
    vom avea nevoie de aproximativ 16.5 kg

    pt mingi este necesar fiecarui copil cate 2 ciorapi trei sfert fini
    iar pt poiuri e bine sa aiba fiecare cate un ciorap (pereche)de orice culoare
    dar fini (marime  copii) sau cine are de la mama ,poate sa-i aduca de acasa .

    Materialele vor fi in asa fel facute incat sa reziste si sa aiba si un aspect
    placut incat ei sa se bucure de ele si mai incolo.

    Pt mingi ar mai fii nevoie de cate un balon mai mare 3ori 30=90 de baloane
    apropae 100
    Fiecare minge de jonglat va fi bagata in balon si va fi lipita la capt cu scoci
    mare sau bucata de banda izolanta (putem sa incercam sa lipim si cu prelandez).

    Persoanele care vor veni la formare vor fi in jur de 3 sau 4 .

    O zi buna ,Monica Hajek 0740/434418