calling all clowns!

  • Ion Petrescu
    Message 1 of 7 , Sep 7, 2007

      dragi prieteni mei, as dori sa spun ceva despre ce s-a-ntamplat in acest an cu TSRT romania, si ce ma gandesc despre viitorul.

      in primul rand, pot sa spun am avut niste succese...

      in acesta vara eram in satu mare, sibiu, targoviste si alte orase sa facem spectacoluri, animatie si ateliere. in plus, o echipa din cluj, sibiu si timisoara a facut un proiect de circul si arta in satul sannicoara, jud. bistrita.

      atelierele in sibiu, la festivalul international de circ, erau populare cu copii, parintii si organizatorii festivalului.

      ne-am intalnit, am lucrat si am invatat cu prieteni din romania, franta si israel.

      datorita lui peter moynahan din oradea am avut sansa sa lucram in bistrita si fagaras, si cred ca colaborarea noastra sa va continua in anul viitor.

      spectacolele de clovnerie, jonglerie si foc, au fost populare cu publicul peste tot.

      suntem invitati sa facem inca un proiect in sannicoara si sate in jurul: parintii satului erau foarte fericiti am facut ceva cu copii in acest sat 'mort.'

      ca jongleri, toata lumea a lucrat sa jongleze mai bine. grupuri in timisoara si sibiu lucreaza in continuare si TSRT cluj a fost fondat: noi in cluj ne intalnim in fiecare saptamana, 2 sau 3 ori, sa repetam in parcul.

      SAMD. putem sa ne aplaudam.

      si acum, scuzati-ma, dar am de spus niste lucruri negative...

      in acest an am avut si probleme.

      va rog frumos sa va amintiti suntem the SERIOUS road trip: trebuie sa fim mai seriosi din cand in cand. cand lucram intr-un festival sau orice eveniment, cand facem un atelier sau un proiect, avem obligatii.

      cand spunem sa fim undeva la ora 1000, trebiue sa fim acolo la ora 1000, nu 1005. cum putem sa cerem 'clientilor' nostri intr-un atelier sa fie punctuali daca nu suntem noi punctuali? sa poate restul echipei astepte pentru tine!

      in acelas mod, cand avem un spectacol la ora fixa, trebuie sa incepem atunci, nu s-incepam cu pregatire. publicul merita respect, si organizatorii unui festival.

      punctualitatea nu este o obsesie engleza, este o chestie de politete si profesionalitate.

      suntem o echipa, da sau nu? intr-un spectacol este esential sa lucram ca o echipa. avem o obligatie unul pe altul: ca prieteni in primul rand. fiecare trebuie sa fie responsabil nu numai pentru materiele proprii dar pentru echipa. nu astepti altcineva sa faca ceva, faci tu! nu astepti altcineva sa spune 'hai, sa repetam,' spui tu! putem sa castigam bani frumosi cu spectacole, merita sa repetam, nu numai sa castigam banii, dar si sa dam publicului un spectacol frumos, un spectacol de care putem sa fim mandri. nu spui sa faci ceva numai sa spui mai tarziu -prea tarziu sa poate- nu vrei sau nu poti. prietenii tei au de nevioe de tine: nu-i dezamagi.

      echipa este importanta si in ateliere. daca lucram ca echipa, trebuie s-incepem ca echipa: nu te duci cu intarziere cand celelalti au inceput deja: nu e frumos, si poate au nevoie de ajutorul tau!

      inaintea unui atelier trebuie sa aranjam materiele. nu sosesti la atelier si te joci cu materiele inainte ca tot sa fie pregatit. este treaba de 5-10 min. avem timp sa ne jucam dupa atelierul!

      la fel pentru spectacoluri: e posibil sa facem pregatirea unui spectacol mult timp inainte sa inceapa spectacolul (si este o idee buna!). daca n-ai ce sa faci, faci pregatire pentru spectacolul, in special daca celelalti sunt ocupati. avem timp sa ne jucam -si sa bem o bere- dupa spectacol!

      in timpul unui atelier, este esential avem grija materielelor: sunt scumpe. trebuie sa nu lasam copii sa lase materiele pe jos, unde sa vina cineva cu picioarele sale mari...

      siguranta este foarte foarte importanta in atelier: este responsibilitatea noastra.

      si, a fost un accident cu focul in fagaras, cineva din publicul a fost ars. e important sa avem grija MARE cu foc, si in special asta este ceva ce fumatorii din grupa sa-si aminteasca. daca esti intr-un atelier sau te pregatesti pentru spectacolul, vezi unde sunt pericolele, in special daca pericolul este benzina.

      cand lucram undeva, pentru bani, si impartim banii egal, asta inseamna si sa impartim treaba egal. meriti ce ai castigat in aceasta vara?

      ma gandesc de anul viitor: daca vrem sa lucram ca profesionisti si crestem organizatia -si arta- noastra, si daca nu vrem probleme, argumente, in echipa, trebuie sa fim atat de SERIOUS! sa fim mai seriosi NU semneze o lipsa de distractia: nu e dificil sa fim seriosi si avem distractia XL. satisfactie unui spectacol frumos este mult mult mai bine decat dezamagire unui spectacol 'necopt,' nu e asa?

      astept raspunsuri, si te rog sa trimiti raspunsul tau la toata lumea: merita sa citim!
      love and hugs,
      r.
      p.s. thanks to rodi for correcting my most embarrassing mistakes in romanian: i left some in however.

      Building a website is a piece of cake.
      Yahoo! Small Business gives you all the tools to get online.
    • ana leoca
      Message 2 of 7 , Sep 7, 2007
        serus serus!!!
        uite ca tocmai vroiam si eu sa trimit un mail, mai ales sa va intreb cum mai merge treaba pe la cluj, cum ii la intalniri, membrii noi daca au mai venit, si cum va simtiti!!!!
        oricum de indata ce ajung in cluj o sa ne intalnim sa mai povestim despre astea si multe altele despre asociatia noastra, mai ales grupu de la cluj, care ne priveste in special!! as vrea sa organizez unele chestii, sa intram si noi in programe, proiecte, spectacole. ar fi cateva idei si o sa le discutam atunci.

        cat despre mailul lui richard: ni l-ai trimis numai noua, celor din cluj? pentru ca cei din cluj nu or apucat sa participe la spectacole inca. la spectacole, intarzierile intra-devar is o problema. si mai ales lipsa de repetitii. motivatia, ambitia si dorinta is f importante, si daca astea exista nu cred ca o sa fie probleme cu repetitiile. si bineinteles n-o sa lipseasca distractia si voia buna!!!
        iar TSRTR cluj l-am format mai "oficial" (desi inca nu de tot) destul de tarziu in anu asta, chiar inainte de sesiuni si vacanta. din pacate asta ne-o oprit sa ne putem organiza mai bine, de aia astept toamna asta, cand toti incepem scolile si o sa fim prin preajma (cu mici exceptii :( .. .
        eu ma bucur tare mult ca am ajuns si la cluj un grup "serious". de mult mi-am dorit asta!!! si putem face multe proiecte si chestii faine cu putina organizare si cateva drumuri. :)
        deocamdata astept povesti si pareri despre ceea ce s-io intamplat in vara asta, cat unii am mai lipsit, si... nu ezitati sa dati la membrii noi adresa mea de mail sa-i pun in legatura cu ceilalti si cu grupu nostru de povesti!!!

        v-am pupat!!
        ana

        Sick sense of humor? Visit Yahoo! TV's Comedy with an Edge to see what's on, when.
      • Madalina Surducan
        Message 3 of 7 , Sep 9, 2007
          Salutare!
          Sunt impresionata de mailul acesta, este intr-adevar extraordinar ceea ce ati reusit sa realizati. Si acum vine partea in care eu ma simt cu musca pe caciula (si inca tare de tot).
          Ma numesc Madalina, unii dintre voi ma stiti, dar cu siguranta nu toti.Si asta pentru ca nu am mai venit in ultima vreme. Am facut cunostinta cu lumea voastra vara aceasta si am incercat sa fiu prezenta cat de des am putut. M-a fascinat stransa legatura pe care o aveti intre voi si faptul ca pentru unii acest grup e ca o mare familie. Da, da, stiu...sper sa nu cad in secvente lacrimogene:P. Din pacate, eu nu prea reusesc sa fac parte din grup, avand in vedere restrictiile de ordin...uhmm, familiar, care mi se cam impun in ultima vreme.Plus ca de abia pot face niste trickuri de baza. Nu sunt un caz de copil nefericit sa batut de soarta, in nici un caz, sa zicem doar ca ai mei sunt mult prea ingrijorati pentru binele lor si al meu :P. Trecand peste aceste "probleme" personale, ideea e ca eu nu prea pot sa plec din oras (asta in legatura cu atelierele).
          Cred ca deja am dat in patetic. Oricum, vreau sa-mi cer scuze pentru ca in ultima vreme am tras chiulul atat de rau. Nu stiu cum va fi in perioada urmatoare, let's all hope for the best.
          In alta ordine de idei, vreau sa imi incep lista de multumiri (daca castig Oscaru;, nu uit de ea).
          Multumesc tuturor celor care au fost atat de draguti incat sa-si piarda timpul pretios de jonglat aratandu-mi trickuri.
          Multumesc tuturor celor care mi-au imprumutat materiale (R.I.P. diaboloul lui Alexandra).
          Multumesc tuturor ca sunteti atat de draguti cu "novicii" si in general.
          A, da, pana nu uit, sorry daca am trecut cumva pe langa voi pe strada fara sa va salut sau mai stiu eu ce (sunt atat de zapacita ca nici nu stiu unde mi-e capul).
          Nu stiu cat de "membru" voi fi considerata, avand in vedere aceste lucruri.Stiu doar ca mi-e dooor de un diabolo.Nu m-am mai jucat cu unul demult. Daca arae cineva de vanzare sau ceva, please let me know. Sau daca aveti nevoie de afise, desene si asa mai departe, poate pot sa ajut.
          In rest, spor la treaba, hope to see you soon!

        • Anamaria Iobagel
          Message 4 of 7 , Sep 10, 2007
            hei ho!:)

            si eu sunt relativ noua in grup, dar ma simt parte a familiei si cred ca-mi pot spune si eu parerea.:) asadar, iaca:

            ma bucura faptul ca s-au realizat multe vara asta si sper sa se realizeze din ce in ce mai multe, sa ne mobilizam si sa facem multe chestii impreuna. bineinteles, suntem oameni si greselile sunt inevitabile. important e sa invatam din ele si sa nu le repetam, sa incercam sa ne imbunatatim cu fiecare pas pe care-l facem. eu inca nu am participat la nici un spectacol. mi-ar placea sa ajung sa jonglez atat de bine incat sa fiu chemata si eu la spectacole si sper ca nu-i departe momentul ala.:)

            cred ca e bine sa discutam despre reusite si esecuri. uneori nu realizam toti ceea ce se intampla pana nu ne atentioneaza careva de pe langa noi. si critica e buna cand e constructiva si incearca sa corecteze ceva. oricum, nu cred ca e cazul de critica doar de dragul criticii intre noi.:) cred ca ar trebui sa tinem minte ce a spus richard, chiar daca nu toti am fost partasi la evenimente.

            trebuie sa revin la ce am spus si in alte mailuri, si anume la comunicare.:) ar trebui sa fie anuntate evenimentele si spectacolele, sa stim toti din timp de ele si nu sa aflam dupa ce au trecut deja. chiar daca nu putem participa toti la spectacole, putem merge ca spectatori si sa ne simtim bine impreuna. sau cel putin sa incercam.:) mie mi-ar placea sa mergem in gasca la evenimente.:D am asteptat sa spuna ceva cei care merg sa jongleze la festivaluri si pt ca nu s-a intamplat asta, zic eu ce am aflat.:) weekendul asta merg cativa la caransebes, nu stiu exact ce sarbatoare e acolo, dar au spectacol. si la gilau este un concurs international de gatit in aer liber, tot weekendul care vine. tenteaza pe careva? mergem? consultati programul pe http://www.aceea.ro/ro/eveniment_1B.php daca vreti. pe afis aparea numele altei trupe de jonglat, poate ne lamureste careva de ce.:)

            poate cei care merg la spectacole se gandesc ca daca ne anunta vom fi invidiosi pe ei. nu cred ca e cazul... daca se naste vreo invidie cred ca e una care sa ne faca sa ajungem si noi la nivel de spectacole... ar fi fain sa mergem ca spectatori la evenimente, sa vedem ce se intampla, cum se face si sa fim atenti si la minusuri, sa le obervam si sa le discutam cu totii apoi.

            va pupez si ne vedem in parc. spor la toate!:) pa pa!
            (patricia, cercurile tale sunt tot la mine, don't worry)

            Anamaria Iobăgel
            0740 688 976
            Cluj-Napoca

            Need a vacation? Get great deals to amazing places on Yahoo! Travel.
          • wralive
            Message 5 of 7 , Sep 10, 2007
              Salutare lume!
              Bun grupul acesta!Buna si comunicarea! imi place ca toata lumea se
              implica.
              Am vazut un post de-al lui anamaria iobagel, in care va anunta despre
              spectacolele de saptamana aceasta. As avea cateva completari la ceea
              ce a spus ea. In zilele de 14,15 si 16 septembrie, vor avea loc 2
              evenimente la care membri ai tsrtr vor lua parte. primul dintre ele,
              este la Caransebes, pe data de 14 si 15 septembrie. Din cate am
              inteles eu, in acele zile, se vor serba zilele orasului caransebes,
              iar cativa membri tsrtr vor jongla acolo in fiecare seara, la
              invitatia trupei din timisoara.
              Cel de-al doilea eveniment, va avea loc mai aproape de casa, mai
              exact in parcul castel Gilau. In week-endul 14-16 septembrie, va avea
              loc "concursul international de gatit in aer liber". Cativa membri ai
              tsrtr vor jongla pe data de 15.Se pare ca intrarea la spectacole va fi
              libera, dar daca veti vrea sa degustati bunatatile, va trebui sa
              platiti. Speram sa putem face rost de invitatii la eveniment si sa
              obtinem si consumatie pt voi gratis. Oricum, Iobagela v-a trimis
              link-ul cu programul concursului.
              Toate acestea le aflati doar acum, deoarece au fost unele probleme
              privind organizarea evenimentelor.Initial ar fi trebuit sa jonglam pe
              15 la carasebes si pe 16 la gilau, dar s-a mutat spectacolul din gilau
              pe data de 15. Aseara am aflat si noi, asa ca va anuntam si pe voi.
              Daca sunt dintre voi care vor sa mearga la caransebes, sa ia
              legatura cu benea si emmy, iar cei interesati de gilau sa ma
              contacteze pe mine sau pe elvira. Oricum, daca mai aveti intrebari,
              veniti la jonglat vineri in parc.
              Va salut pe toti, si nu uitati sa veniti la jonglat in numar
              cat mai mare.
              Cosmin
            • Ion Petrescu
              Message 6 of 7 , Sep 19, 2007
                szervusztok!
                am sosit in anglia aseara, un drum lung dar fara incidente.
                sa stam aici pana in ianuarie.
                va doresc succes, fericire si merry christmas!

                numai bine,
                r._._,___

                Catch up on fall's hot new shows on Yahoo! TV. Watch previews, get listings, and more!
              • andrei cucu
                Message 7 of 7 , Sep 19, 2007
                  Stimati concetateni jongleuri, cu ocazia campionatului international de gatit gilau desfasurat in perioada 14-16 septembrie (bineinteles ca echipele motel si hotel gilau au luat majoritatea premiilor) am pregatit un mic spectacol de jonglerii cu foc. In ziua de 15 (16 dupa contract) am fost anuntati ca o masina va veni dupa trupa LACERTA (si anume elvira cosmin nicu si cu mine, cucu) candva dimineata. Ei din dimineata sa facut dupamasa ce nu a fost foarte deranjant deoarece am mai avut timp de exersat. Problema a fost ca la ora 17 am aflat ca trebuie sa gasim transport desi era asigurat.Ei asta e. Am avut noroc cu cosmin, mare sofer (laser frate) care nea transportat cu tot cu ustensile. Am ajuns in gilau pe la ora 19. Dragii nostri preteni erau deja acolo si neau asteptat cu bratele deschise si cu tarte cu fructe (la multi ani din nou octavian). Am cautat organizatori care mai de care mai competenti si mai "sober". Sa anuntat ca la ora 22 30 va incepe "fire showul" serii cu trupa LACERTA. Intre timp neam cascat ochii sa gasim mancarea promisa. Cum concursul se terminase, mancarea a avut acelasi regim. Bine fie, vom manca mici la festivalul de gatit. Sa facut ora 22 30. Gala de inmanare a premiilor era in toi asa ca sa amanat "fire showul" pana la ora 23 10 dupa concertul SEVEN. Concertul a fost ok pt amatorii genului. Au terminat SEVEN de concertat si au inceput SUIE PAPARUDE care se pare ca se cam grabeau ca sa mai astepte pana dupa fire show. Suie au fost si mai apreciati decat SEVEN si au terminat dupa cel deal doilea bis pe la ora 00 30. Buuuuuuuuuuun. Incepem. MAI IN SPATE, MAI IN SPATE (ba stam aici sa ne arda sau merem? hai sa merem)si sa facut loc. Sa turnat cercul, sau inmuiat ustensilele si am inceput. Totul a decurs mai mult sau mai putin conform planului fara probleme foarte grave(RIP sfarcul lui cosmin). Dupa 30 de minute de show incendiar( in paralel cu artificiile festivalului) am scos si noi artificiile. Neam pozitionat in asa fel incat sa nu ne ardem si iam dat drumu. Foc, scantei mirare din partea publicului, in mare destul de frumos, cu exceptia ca pe cand terminam si noi cu artificiile apare unul dintre organizatori urland si gesiculand cum ca le ardem boxele si ca sunt foarte scumpe intrebandune daca le platim noi. Noi ne terminasem numarul asa ca lam lasat sa se agite singur. Totul sa terminat cu bine si am fost multumiti(mai putin de organizare). Ne pare rau pentru pretenii jongleuri care nu au ajuns sau care nu au aflat si promitem ca vom da de stire mai repede datile viitoare. Asta a fost cu gilaul. Spor la jonglat si richard merry christmas to you too.

                  Looking for a deal? Find great prices on flights and hotels with Yahoo! FareChase.