Ceva materiale din Viena?

  • Andrei Brumboiu
    Message 1 of 2 , Mar 2, 2009
      Hello!
      Ce mai faceti? Cum mai sunteti?
      Tocmai am aflat ca tatal meu are niste treaba in Viena saptamana asta
      si l-am rugat daca poate sa treaca pe la magazinul de jonglat sa mai
      ia cate ceva si m-am gandit sa va intreb si pe voi daca vreti cate
      ceva, o mingiuta, o maciuca, un diabolo ... Nu e sigur ca va reusi sa
      ajunga la magazin, dar in caz ca totusi reuseste sa stie ce ne
      trebuie. Puteti sa va uitati pe site sa vedeti ce este pe la magazin
      si cum sunt preturile: www.bumfidl.com . Daca vedeti ceva ce va place
      lasati un mesaj. Si ar fi mai ok daca ati avea si niste bani sa ii dau
      lui tata dinainte. Astept vesti. Pe curand!
      Brumbi
    • flavia
      Message 2 of 2 , Mar 2, 2009

         hey!! :))
        daca merge tatal tau la Bumfidl, spune-i ca poate sa negocieze preturile!!!!!! :) eu cand am fost prima oara, am luat mingi de contact la jumatate de pret, plus una glow in the dark gratis ..... sooo, merita incercat! ;)

        numai bine!

        ne vedem la aniversare!!!! [cu o parte din voi cel putin:)]

        flav