Re: [tsrtr_cluj] invitatie din Tm la ... circ! :)

  • Anamaria Iobagel
    Message 1 of 3 , Dec 1, 2008
      Hei ho!

      Eu vreau sa vin la tot ce implica evenimentul, inclusiv organizare, deci din 10 pana in 15 martie. Cel putin teoretic am unde sta, depinde daca fiara gazdei mele s-a mai linistit intre timp (ultima data cand am fost in Tm era sa ma capseze...). Dar de detalii ne ocupam mai tarliu... Ideea e ca vin. Referitor la momentul artistic inca n-am ce zice, trebuie sa negociem la repetitii.

      Merci tare pentru invitatie! Chip in taci. Pa pa!

      Anamaria Iobãgel
      0740 688 976
      P Inainte de a lista acest email, asigura-te ca e necesar sa o faci...

      Message 2 of 3 , Dec 1, 2008
        salutare la toata lumea ..si eu doresc sa vin si sa ma implic la tot ce este nevoie ....In legatura cu spectacolul va vom da vesti in curand daca ne hotaram sa facem unul sau nu ,...dar sunt sigura ca raspunsul va fi  unul pozitiv.!
        ...pe curand si ms Flavia pt invitatie pe curand .....Monica,