11 oct

  • Anamaria Iobagel
    Message 1 of 1 , Oct 2, 2008
      Salut!

      Am pus pe grup la "Files" afisul evenimentului. Tipa m-a intrebat daca ii putem ajuta la lipitul afiselor prin oras.  E cineva dispus sa tapeteze? Marti ajung afisele in Cluj. Astept raspunsuri (chiar si negative) ca trebuie sa le zic daca au sau nu pe cine sa se bazeze pentru treaba asta.

      Am primit playlistul celor de la Lemon, in timp ce ei vor presta pe scena noi vom incinge atmosfera pe langa scena. Cum facem cu piesele? Eu n-am tripod, mp15 player sau alte dispozitive... Cum le ascultam in parc sa ne facem o idee pe ce muzica dansam acolo?

      Astept reactii. V-am pupatus. Ne vedem in parcus. Pa pa.

      Anamaria Iobãgel
      0740 688 976
      P Inainte de a lista acest email, asigura-te ca e necesar sa o faci...