Re: salutare

  • azmaria_i
    Message 1 of 6 , Jul 1, 2007
      salut :)
      intalnirile se tin in continuare vinerea pe la 4, dar unii pleaca prin
      vacanta, asa ca suntem mai multi sau nici macar 5, depinde :)
      dar cu cat ne strangem in nr mai mare, cu atat mai bine :)

      mc pt articole! is chiar dragute, sincer eu nici nu stiam ca si oradea
      are "infocati" ;), iar jonglerul e foarte fain :))

      pe youtube se gasesc multe chestii de`astea, cu orice, iar apoi is tot
      felu de siteuri pt incepatori sau nu pt ei :P (alea chiar n`ar strica
      sa fie pe aici postate).

      sa te faci bine cu varicela! :D da trece :)

      eu nu stiu nimic in plus de festivaluri fata de ce a postat ana si ma
      indoiesc ca am mari sanse sa vin. dar am sa vad oricum.

      o zi buna! :)

      alexandra