Re: despre spectacolul de la Iasi

  • wralive
    Message 1 of 4 , Mar 4, 2008
      Salutare lume!
      Pana acum pe lista sunt intr-adevar cateva persoane, adik Brumbi,
      Monica, Iobagela, Alex si Elvira. Cat despre mine, Emmy si Benea,
      noi vom merge la Iasi doar daca este necesara prezenta noastra,
      deoarece vrem ca acest spectacol sa fie spectacolul vostru, pe care
      sa il faceti singuri, ca sa va obisnuiti cu ideea de jonglat cu foc
      in fata publicului. Dar fiti fara grija, cel putin eu o sa fiu la
      repetitii ca sa va indrum in cumpararea materialelor, eventual si in
      alegerea coregrafiei, etc.
      Inca o data va spun ca pe lista sunt destul de putini oameni.
      Iobagela ne-a rezolvat sa facem spectacol de 10 oameni! Asa ca
      astept sa vad cine se afirma si cine crede ca poate sa vina la
      antrenamente cel putin de 2 ori pe saptamana, cand sunt ele
      stabilite! Daca va inscrieti pe lista, nu inseamna neaparat ca o sa
      si mergeti la iasi. Chiar daca nu sunt destui oameni pt spectacol, o
      sa il facem si asa! Ca sa fiti primiti la spectacolul de la iasi,
      trebuie sa va aratati umpic interesul. Doar faptul ca spui ca vii,
      nu este destul! Mai este o muzica de ales, mai este o succesiune a
      oamenilor si miscarilor in spectacol! Si pentru astea, trebuie sa
      fiti prezenti la intalniri! Daca ar fi sa aleg ACUM oamenii care sa
      mearga la Iasi, astia ar fi Brumbi,Benea, Elvira, Emmy, Panse si
      Andrei-ul ala mic si blond (multi nu il stiti, dar de 2 luni incoace
      vine la fiecare repetitie, adik mai des decat multi dintre voi, si
      chiar daca nu stie sa jongleze cu foc, faptul ca isi da interesul il
      face prioritar pe lista).Cat despre restul... multi au realizat ca
      nu pot veni in Iasi, si ne-au spus asta din timp(R.I.P.: Alexandra
      si Cucu (lasa mah, ca o sa inteleaga odata si ai vostri ceea ce
      faceti))
      Si pun pariu ca dupa mail-ul asta, toata lumea o sa scrie reply-uri
      cu: " scuze, dar nu am putut ajunge marti la jonglat...dar promit sa
      vin de acum incolo" sau "o sa vin si de 3 ori pe saptamana, ca acum
      am mai mult timp liber" sau "din primavara o sa ne apucam de treaba
      mai serios, si o sa ne ocupam de trupa mai mult". Nu, merci!!!
      Ce trebuia voi sa intelegeti din mailul asta?
      1: Avem spectacol la Iasi pe data de 22 martie, si avem nevoie de
      oameni!
      2: Aveti posibilitatea sa va afirmati, si sa fiti luati la mai multe
      spectacole!
      3: Regula numarul 1 in a fii acceptati este sa fiti seriosi si sa va
      tineti de treaba!
      4: Nu este neaparat necesar sa stiti jongla foarte bine cu foc ca sa
      mergeti la Iasi, trebuie numai sa veniti la antrenamente de acum
      incolo!
      5: Oricand puteti fi exclusi din trupa de Iasi, daca nu sunteti
      seriosi!
      6: Astept orice fel de reply-uri, intrebari, observatii(inclusiv
      injuraturi) excluzandu-le pe cele de genul: " scuze, dar nu am putut
[...]
      7: da, stiu sa fac COPY-PASTE

      Va astept la jonglat,
      Cosmin

      --- In tsrtr_cluj@yahoogroups.com, Anamaria Iobagel <iobagela@...>
      wrote:

      > salutare!
      >
      > unii stiti de pe grup despre invitatia la Iasi, unii stiti de la
      repetitiile de marti, cand tipul care ne-a propus sa mergem a fost
      la ghibu. ideea e ca stim de eveniment si stim si conditiile (cine
      nu-i lamurit sa mai intrebe si va fi lamurit).

      > ideea e ca trebuie sa transmitem organizatorilor ce facem, cati
      mergem si ce ne trebuie ca sa stie cati bani aloca pt spectacolul cu
      foc (o sa fie mai multe evenimente in perioada aia si noi suntem
      doar o particica). seriozitatea noastra trebuie sa reiasa nu numai
      din calitatea spectacolelor, ci si din modul in care facem
      aranjamentele pt spectacole. asadar, propun sa ne hotaram ce ne
      trebuie si sa anuntam din timp organizatorii. VA ROG hotarati-va
      care vreti sa mergeti, ca sa putem calcula materialele necesare.
      pana acum pe lista sunt Emi, Benea, Cosmin, Alex si eu.

      > la Iasi ni s-a propus sa mergem pe 22 martie. termenul limita pt
      anuntarea dorintei de participare, reclamatii, idei, propuneri si ce
      mai aveti de zis legat de tema asta e joi, 6 martie 2008. sper sa va
      hotarati pana atunci daca vreti sa va implicati in chestia asta.
      apoi, in weekendul 7-8-9 martie calculam materialele si transmitem
      organizatorilor datele. anuntati-va pe grup, la repetitii, la
      telefon, telepatic, strigati de pe cetatuie, cum vreti voi, numai sa
      comunicati si sa ne fie tuturor clar ce transmiteti. suntem in era
      comunicarii, right?

      > termenul asta l-am stabilit singura, nu m-am consultat cu
      nimeni. daca aveti obiectii, ziceti. dar cred ca ar trebui sa ne
      organizam in asa fel incat pentru orice spectacol s-ar anunta sa
      putem transmite organizatorilor care ne sunt conditiile cu cel putin
      2 sapt inainte de eveniment.

      > multam pt atentiune! spor la toate si weekend placut! ne vedem
      pe la repetitii.

      > ceaules baules!
      >

      > Anamaria Iobãgel
      > 0740 688 976
      > P Inainte de a lista acest email, asigura-te ca e necesar sa o
      faci...

      > ---------------------------------
      > Never miss a thing. Make Yahoo your homepage.

    • Anamaria Iobagel
      Message 2 of 4 , Mar 5, 2008
        salut salut!

        Cosmin, iti dau dreptate.

        vreau doar sa va amintesc ca in weekend omul nostru de legatura din Iasi are nevoie de toate datele.

        am putea face niste "rapoarte" ale spectacolelor? adica sa scriem pe grup in mare ce si cum s-a intamplat la fiecare eveniment la care participam sau participa unii dintre noi. cred ca din fiecare experienta de genul asta putem invata cate ceva pentru urmatoarele spectacole (ma gandesc acum la iesirea la azuga din weekendul 1-2 martie). sau astea le discutam doar la repetitii? nu stiu daca e ok sa astept pareri aici ca se pare ca nu tuturor ne e de folos grupul asta...

        numai bine! pa pa.

        Anamaria Iobãgel
        0740 688 976
        P Inainte de a lista acest email, asigura-te ca e necesar sa o faci...

      • andrei cucu
        Message 3 of 4 , Mar 5, 2008
          ba cosmin, scuze, dar nu am putut
          ajunge marti la jonglat...dar promit sa vin de acum incolo si o
          sa vin si de 3 ori pe saptamana, ca acum am mai mult timp liber ca din primavara o sa ne apucam de treaba mai serios, si o sa ne
          ocupam de trupa mai mult. :)) acuma serios ba imi pare tare rau ca as fi venit la iasi si pe jos. da las ca ne majoram cu timpu toti si o sa merem unde om vrea. oameni buni, inscrietiva pt iasi, mergeti la repetitii si fiti seriosi. acuma serios