Re: [trtcocukkorosu] Re: İzmir Görevi Hareke t Noktası Değişikliği

  • Sueda Sanver
    Message 1 of 2 , Jun 23, 2013
      Gazi bey, dvd bana ulaştığı zaman sizlere de yaptırırız. 5 ekimde görüşmek üzere diyorum. İyi tatiller. Beyza'yı ve bütün öğrencilerimi kutluyorum. Siz , zarif velilerimizi de her zaman yanımızda oldukları için teşekkürlerimi iletiyorum.

      iPhone'umdan gönderildi

      23 Haz 2013 tarihinde 21:19 saatinde, gazi surucu <surucu@...> şunları yazdı:

      merhaba
      Beyza'nın velisiyim

      İzmir'e gittik geldik görev başarı ile tamamlandı umarım:)

      Başta Süheda Hanım, Nazan Hanım, Tuğba Hanım olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür eder, bütün çocukları kutlarım

      yarışma sırasında kendi imkânlarımız ile kayıt almaya çalıştık ancak TRT çekiminin birer kopyası DVD/CD olarak sunulabilirse hatıra olarak saklar, memnun kalırız.
      iyi tatiller
      Saygılarımla
      Gazi Sürücü