Re: İzmir Görevi Hareket Noktası Değişikliği

  • gazi surucu
    Message 1 of 2 , Jun 23, 2013
      merhaba
      Beyza'nın velisiyim

      İzmir'e gittik geldik görev başarı ile tamamlandı umarım:)

      Başta Süheda Hanım, Nazan Hanım, Tuğba Hanım olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür eder, bütün çocukları kutlarım

      yarışma sırasında kendi imkânlarımız ile kayıt almaya çalıştık ancak TRT çekiminin birer kopyası DVD/CD olarak sunulabilirse hatıra olarak saklar, memnun kalırız.
      iyi tatiller
      Saygılarımla
      Gazi Sürücü

    • Sueda Sanver