İzmir Görevi Hareket Noktası Değişikliğ i

  • veysel surmeli
    Message 1 of 1 , Jun 15, 2013
      Merhaba,

      Sueda hoca ile görüştüm,
      Bu gece Taksimde yaşanan hareketlilik nedeni ile yarın olası gecikme ve zorlukları önlemek için İzmir' e hareket noktasının TRT Harbiye den TRT Ulus' a kaydırılmış olduğunu öğrendim.

      Konuyu sizlere iletmem istenmiştir.

      Not: Bu mesajı almış olan öğrencinin grup öğretmeninin cep telefonuna SMS ile "TRT ULUSA GELECEĞİM" teyidi vermesi rica edilmiştir. Bu sayede bilginin ulaşmamış olduğu kişilere telefonla ulaşma şansı olacak.

      Adres: Adnan Saygun Cad. No: 83 Portakal Yokuşu Ortaköy, Ulus, İstanbul

      İyi geceler,

      Veysel Sürmeli