Ynt: Re: [trtcocukkorosu] Re: Acil mezuniyet töreni iptal

  • simaibrahimiye@...
    Message 1 of 12 , Jun 13, 2013
      Merhaba,
      Biraz kafamiz karisik haliyle kusura bakmayin surekli sorular geliyor:))
      Izmir'e gitmeyen grup icin bu sezon kapandi mi?Yoksa cumartesi ve pazar calisma var mi?Teyidiniz rica.
      Tskrler
      Sima -Peri'nin annesi
      Bu e-posta, Turkcell BlackBerry ile gönderilmiştir.

      From: Zehra <zehraozyasar@...>
      Sender: trtcocukkorosu@yahoogroups.com
      Date: Tue, 11 Jun 2013 23:39:33 +0300
      To: trtcocukkorosu@yahoogroups.com<trtcocukkorosu@yahoogroups.com>
      ReplyTo: trtcocukkorosu@yahoogroups.com
      Subject: Re: [trtcocukkorosu] Re: Acil mezuniyet töreni iptal

      Bugunku calışmanın iptal oldugunu bılıyorum pazartesı gunu sevval gelemedı cunku ben yurtdısındaydım ve onu getırebılecek bırısını bulamadım sevval bana pazar gunu ogretmenler bılgı verecekler anne dedı yeterı kadar calışmaları kacırmamaya tabıkı bızler de sizler kadar özen gösteriyoruz sadece bir gün gelemedik pazar gunu yola cıkılacagını tabıkı bılıyorum ben sadece extradan bılmem gereken bır bilgi varmı die öğrenmek istemiştim tesekkur ederim ii gunler

      iPhone'umdan gönderildi

      11 Haz 2013 tarihinde 23:20 saatinde, Sueda Sanver <suedasa@...> şunları yazdı:

      Zehra hn. Bizler pazartesi çalışma yaptık. Sizin haberiniz yok mu? Bugün çalışmayı iptal ettik. Perşembe saat 18.00-20.00 arası çalışma var. Mutlaka gelmeniz lazım. Öğrencilere program verildi. Sizin sorduğunuz soruların cevabını göreve gelerek öğrenebilirsiniz. Perşembe ve cumartesi çalışmaya gelip bizimle görüşmelisiniz. Pazar günü de yola çıkacağız. İyi akşamlar. Süeda hoca.

      iPhone'umdan gönderildi

      11 Haz 2013 tarihinde 19:29 saatinde, Zehra <zehraozyasar@...> şunları yazdı:

      Merhabalar izmirle ilgili bilgisi olan varsa bana yazabilirmi sevgiler (kıyafetler,saat kacta hareket,yanlarına slmaları gereken extra birşeyler vs...)

      iPhone'umdan gönderildi

      İleti başlangıcı:

      Kimden: Veysel Surmeli <vsurmeli@...>
      Tarih: 9 Haziran 2013 21:11:11 GMT+03:00
      Kime: trtcocukkorosu <trtcocukkorosu@yahoogroups.com>
      Yanıt Adresi: trtcocukkorosu@yahoogroups.com

      Herkese iyi akşamlar,

      Süheyda hocam son durum hakkında bilgi verdi...

      Pazartesi, Salı ve Perşembe günü yapılması planlanan akşam çalışmalarında (18:00-20:00) değişiklik yoktur.

      Çalışmalar yapılacaktır....

      İyi akşamlar,

      Veysel Sürmeli

      iPhone'umdan gönderildi

    • Sueda Sanver

        Kimden: Veysel Surmeli <vsurmeli@...>
        Tarih: 9 Haziran 2013 21:11:11 GMT+03:00
        Kime: trtcocukkorosu <trtcocukkorosu@yahoogroups.com>
> [...]

        > Herkesin e postasını takip etmesi faydalı olacak...

      • Baban OZYASAR
        Message 3 of 12 , Sep 6, 2013
          Merhabalar mezuniyet tören tarihiyle  ilgili herhangi bir değişiklik var mı?
          Yoksa aynı tarih halen geçerlimi dir?

          To: trtcocukkorosu@yahoogroups.com

          Kimden: Veysel Surmeli <vsurmeli@...>
          Tarih: 9 Haziran 2013 21:11:11 GMT+03:00
          Kime: trtcocukkorosu <trtcocukkorosu@yahoogroups.com>
> [...]

          > Herkesin e postasını takip etmesi faydalı olacak...

        • Sueda Sanver
          Message 4 of 12 , Sep 6, 2013
            İyi akşamlar. Bu sene 5 Ekimde koro çalışmalarımıza başlıyoruz. Malesef bayram tatili sebebiyle Mezuniyetimizi daha sonraki bir tarihe atacağız. 5 Ekimde tarihverebiliriz. Sevgiler... Çocuklarımı öperim. Süeda hoca.

            iPhone'umdan gönderildi

            To: trtcocukkorosu@yahoogroups.com

            Kimden: Veysel Surmeli <vsurmeli@...>
            Tarih: 9 Haziran 2013 21:11:11 GMT+03:00
            Kime: trtcocukkorosu <trtcocukkorosu@yahoogroups.com>
> [...]

            > Herkesin e postasını takip etmesi faydalı olacak...

          • Baban OZYASAR
            Message 5 of 12 , Oct 7, 2013
              merhabalar mezuniyetle ilgili tarih belli oldu mu? SEVGİLER....

              To: trt5cocukkorosu@yahoogroups.com

              Kimden: Veysel Surmeli <vsurmeli@...>
              Tarih: 9 Haziran 2013 21:11:11 GMT+03:00
              Kime: trtcocukkorosu <trtcocukkorosu@yahoogroups.com>
> [...]

              > Herkesin e postasını takip etmesi faydalı olacak...

            • Sueda Sanver
              Message 6 of 12 , Oct 7, 2013
                Merhabalar, evet belli oldu. 3 kasım pazar günü saat 11.00 de  Mezuniyet Törenimizi yapacağız. Sevgiler...

                iPhone'umdan gönderildi

                To: trt5cocukkorosu@yahoogroups.com

                Kimden: Veysel Surmeli <vsurmeli@...>
                Tarih: 9 Haziran 2013 21:11:11 GMT+03:00
                Kime: trtcocukkorosu <trtcocukkorosu@yahoogroups.com>
> [...]

                > Herkesin e postasını takip etmesi faydalı olacak...

              • şebnem orbay
                Message 7 of 12 , Oct 7, 2013
                  Sevgili öğretmenim mezuniyet töreninde cocuklarımızın kıyafetleri belli mi?
                  Sebnem Orbay

                  iPhone'umdan gönderildi

                  To: trt5cocukkorosu@yahoogroups.com

                  Kimden: Veysel Surmeli <vsurmeli@...>
                  Tarih: 9 Haziran 2013 21:11:11 GMT+03:00
                  Kime: trtcocukkorosu <trtcocukkorosu@yahoogroups.com>
> [...]

                  > Herkesin e postasını takip etmesi faydalı olacak...

                • Sueda Sanver

                    Kimden: Veysel Surmeli <vsurmeli@...>
                    Tarih: 9 Haziran 2013 21:11:11 GMT+03:00
                    Kime: trtcocukkorosu <trtcocukkorosu@yahoogroups.com>
> [...]

                    > Herkesin e postasını takip etmesi faydalı olacak...

                  • şebnem orbay
                    Message 9 of 12 , Oct 7, 2013
                      Teşekkürler öğretmenim
                      Sevgiler