Ynt: Re: Ynt: [trtcocukkorosu] Taksim olaylarıveçalışma prog.

  • simaibrahimiye@...
    Message 1 of 9 , Jun 1, 2013
      Biz de ailecek direnecegiz!Cok mutluyum!Harika bir dayanisma.Buyuk bir hareket var.Ilk kez umut var.Medya hicbirsey yansitmiyor cok yazik.Yabanci basin destek oluyor.Olayin boyutlarindan haberdar olmayan hatta hicbir fikri olmayan milyonlarca insan var.Esinizi dostunuzu arayin haber verin.Uyanir herkes umarim.
      Sevgiler!!:))))
      Bu e-posta, Turkcell BlackBerry ile gönderilmiştir.

      From: Nermin Soydan <nermin@...>
      Sender: trtcocukkorosu@yahoogroups.com
      Date: Sat, 01 Jun 2013 10:37:24 -0700
      To: <trtcocukkorosu@yahoogroups.com>
      ReplyTo: trtcocukkorosu@yahoogroups.com
      Subject: Re: Ynt: [trtcocukkorosu] Taksim olaylarıveçalışma prog.

      Herkese merhabalar,

      Bu arada  protestoları yakından destekliyorum,ben de destek için bu akşam Taksim deyim.

      Herkese sevgiler.
      Nermin Soydan

      From: Mehmet Yavuz Aras <mehmet.idea@...>
      Date: Fri, 31 May 2013 20:03:18 +0300
      To: <trtcocukkorosu@yahoogroups.com>

      Herkese merhaba,
      Ben biraz once cigerlerim ve gozlerim yana yana Besiktas'tan gectim, Besiktas' ta olay yok bu arada! Acikcasi ben kizimi yollamayacagim, risk almak istemiyorum.
      Saygilar
      Mehmet Aras

      31 May 2013 19:45 tarihinde "Bulent Ozer" <bulent.ozer@...> yazdı:

      Suheda hanım
      nısantasında calısıyorum fakat taksım olaylarından burada bıle etkılendek gonul ısterkı olaylar durulsun fakat yarın hafta sonu olması nedenı ıle daha organıze ve daha kalabalık sekılde protestolar devam edebılır bıber gazlarının enkılenmemek mumkun degıl etkı alanı oldukca genıs
      Bılgılerınıze

      Bu e-posta, Turkcell BlackBerry ile gönderilmiştir.

      From: Veysel Surmeli <vsurmeli@...>
      Date: Fri, 31 May 2013 18:51:16 +0300
      To: trtcocukkorosu<trtcocukkorosu@yahoogroups.com>

      Suheyda öğretmenle görüştüm.

      Taksimdeki olaylar, biber gazı ve güvenlikle ilgili kendisinde çocuklar için endişeli.

      Ancak eksiği kapatma için vakit olmaması nedeni ile bu gün saat 23:00 e kadar müsaade istedi ve o vakitte gelişmelerin sonucuna göre bana haber verecek.

      Bende e posta ile yarın ders yapılıp yapılmayacağını bu gün saat 23:00 civarlarında sizlere ileteceğim....

      İyi günler ....

      Veysel Sürmeli

      iPhone'umdan gönderildi

    • Veysel Surmeli
      Message 2 of 9 , Jun 1, 2013
        Merhaba,

        Süheyda öğretmen ile son görüşmemize göre,

        1 Yarınli çalışma da İPTAL
        2 Eksik çalışmalar nedeni ile yapılabilecek ek çalışma için stüdyonun uygunluk durumuna göre tarafımıza bilgi verilecek. e postaların takip edilmesi önemlidir.

        İyi akşamlar,

        Veysel Sürmeli

        iPhone'umdan gönderildi

        31 May 2013 tarihinde 22:39 saatinde, Veysel Surmeli <vsurmeli@...> şunları yazdı: