Re: YNT: [trtcocukkorosu] YENİ YIL

  • Zehra
    Message 1 of 4 , Jan 18, 2013
      Merhaba yarin saat kaca kadar olduguyla ilgili beni bilgipendirebilirmisiniz saat 16:00 diye biliyoruz ama cok saolun tesekkurler

      iPhone'umdan gönderildi

      01 Oca 2013 tarihinde 02:46 saatinde, nazan akin <nazanakinsezer@...> şunları yazdı:

      Konserimiz, 6 ocak 2013 pazar günü saat 11:00  de yapılacaktır, bilgilerinize...

      Sağlıklı, mutlu yıllar dileklerimle :)

      nazanakın

      To: trtcocukkorosu@yahoogroups.com
      From: eskinay@...
      Date: Mon, 31 Dec 2012 22:58:42 +0200
      Subject: YNT: [trtcocukkorosu] YENİ YIL

      Teşekkür ederiz sizede iyi seneler..

      Samsung Mobile tarafından gönderildi

      Message 2 of 4 , Jan 18, 2013
        Merhaba
        Yarın 09,30-18.00    Pazar günü   09.30-16.00

        CC: trtcocukkorosu@yahoogroups.com
        To: trtcocukkorosu@yahoogroups.com

        From: eskinay@...
        Date: Mon, 31 Dec 2012 22:58:42 +0200